Md scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. december 2009

Malene84

Hey tøser

Sidder lige og undrer mig... hvornår skal man til MD scanning? skal alle ikke til sådan en. Jeg skal til min 2. ultralydsscanning på mandag - er det ind under det - eller er det to forskellige scanninger?

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

LRJ

Malene84 skriver:

Hey tøser

Sidder lige og undrer mig... hvornår skal man til MD scanning? skal alle ikke til sådan en. Jeg skal til min 2. ultralydsscanning på mandag - er det ind under det - eller er det to forskellige scanninger?

kram

Mener der er det samme, det var det hvertfald ved mig, Men nu venter jeg jo ikk tvillinger Men Md er typisk mellem 18+0 - 20+6, så mon ikk det er det samme ved dig os ?

Anmeld

27. december 2009

Vidunderligeunger

Lone H. skriver:

Mener der er det samme, det var det hvertfald ved mig, Men nu venter jeg jo ikk tvillinger Men Md er typisk mellem 18+0 - 20+6, så mon ikk det er det samme ved dig os ?

ja jeg skal til min md her d. 4 jan. og det er 2. ultralyd... der er jeg i uge 20...

Anmeld

27. december 2009

Malene84

super - tusind, tusind tak.... så må det jo være den jeg skal til i morgen. Det blir spændende

Anmeld

27. december 2009

LRJ

BlyViol skriver:

ja jeg skal til min md her d. 4 jan. og det er 2. ultralyd... der er jeg i uge 20...

Okay mente det nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.