Min datter der bliver 2 år her d. 10 januar, har hele tiden været rigtigt meget afhængig af sin sut!!
Da vi har holdt jul hos min faster og hendes familie, har vi ikke været hjemme siden onsdag, og jeg var så uheldig kun at tage 1 sut med!! 
I går aftes kom hun så løbende med en sut, der var godt og grundig snasket, og tygget helt igennem!! Det viste sig, at en af min fasters katte, havde hoppet op på bordet og stjålet den!!
Jeg var MEGET spændt på hvordan hun dog ville reagere på at hun ikke kunne få sutten. Jeg forklarede hende pænt hvad der var sket, og spurgte om hun kunne forstå at mor ikke havde flere sutter lige nu, hvilket hun svarede ja til!!
Natten forløb helt uden problemer, og hun har kun få gange spurgt efter den, hver gang hun spørger, er det helt uden pylder
Hver gang sætter jeg mig og spørger om hun kan huske at katten har spist af den, hvilket hun godt kan!!
Vi kom så hjem i dag, her ved en 18 tiden!! Og hun har slet ikke spurgt til den!! Hun blev puttet her for en halv time siden UDEN sut, og helt uden problemer!! 

Min tanke er, at selv om hun er lille nok endnu, så eftersom det ikke har skabt flere problemer, så er hun vel klar til at smide den!!!!? Vil i ikke også mene det??
Knus Pernille, som er så SUPER stolt af prinsessen 

Anmeld