kreative mennesker søges :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. december 2009

BubbieBear

Manden og jeg skal flytte meget snart, og derfor skal vi have tømt vores kælderrum. Jeg véd der står en hel sæk med mandens gamle t-shirts dernede - som jeg selvfølgelig ikke nænner at smide ud!

Min tanke var at bruge disse t-shirts til noget kreativt Som f.eks gardiner eller sengesæt, men problemet er at jeg ikke aner hvordan jeg skal gribe det an når jeg nu sidder der med min mors symaskine.

HJÆLP TØSER!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

mariamiss6

jeg har set et sengetæppe, syet af skjorter godt nok.... men altså det var 4 forskellige skjorter, klippet til rektankler, af en bestemt størrelse, og så syet sammen i baner, så det danner et vist mønster, eller en nogenlunde ensartet orden... og så med en kant rundt i siden... og så til sidst, et stykke ensfarvet stof på undersiden...

Anmeld

26. december 2009

mariamiss6

Gardinder kan du vel lave på samme måde... hvis der er virkelig mange t-shirts kan du jo lave for- og bagsiden ens... eller altså lave den slags rektankulære baner, sammensyede, på både for- og bagside.....

Anmeld

26. december 2009

mariamiss6

du kunne evt. vælge 3 forskelligt tonede blå stoffer, og så en enkelt rød eller orange eller sådan noget, eller alle 4 i samme farve, men forskellige toner...

for eksempel baby blå, lys blå, alm. blå, og mørk blå.

Anmeld

26. december 2009

Stine85

BubbieBear skriver:

Manden og jeg skal flytte meget snart, og derfor skal vi have tømt vores kælderrum. Jeg véd der står en hel sæk med mandens gamle t-shirts dernede - som jeg selvfølgelig ikke nænner at smide ud!

Min tanke var at bruge disse t-shirts til noget kreativt Som f.eks gardiner eller sengesæt, men problemet er at jeg ikke aner hvordan jeg skal gribe det an når jeg nu sidder der med min mors symaskine.

HJÆLP TØSER!

Du kan evt lave dem til puder?? Det burde være lidt mere ligetil

Anmeld

26. december 2009

BubbieBear

mariamiss6 skriver:

Gardinder kan du vel lave på samme måde... hvis der er virkelig mange t-shirts kan du jo lave for- og bagsiden ens... eller altså lave den slags rektankulære baner, sammensyede, på både for- og bagside.....

det lyder som en simpel måde at gøre det på - det må jeg prøve

Anmeld

26. december 2009

mariamiss6

jeps har set opskriften i et eller andet blad, men kan da ikke huske hvilket...

det var nu meget pænt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.