Idag bliver Isabella 4 år .;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. december 2009

Fines mor

Lige om lidt er det 4 år siden jeg stod i køkkent, og pakkede sild til vores fælles familiejulefrokost ;-) Kl. 12 mærkede jeg lidt, som jeg jo mente var plukveer  Vi pakkede hele bilen og kørte afsted til julefrokost, hvor jeg dagen igennem sad og niv Johnny i låret hvergang det spændte lidt. Jeg havde heldigvis bedt ham holde igen med snapsen.  Da kl. var 17 kørte vi hjem, tog ca. 30 min pga. snevejr. Hjemme lå jeg lige på sofaen, og kl. 17.30 ringede jeg til Fødegangen. Hun mente jo vi måtte komme ind til kontrol, så ud i bilen igen ;-( Josephine blev afsat i Nyborg, hvor vi forsatte de ca. 50 km til Svendborg sygehus kl. 18.30 i snevejr, og et fjols foran, som ikke gad kører ;-)))

Kl. 19 kom vi ind, og jeg var 4 cm åben og kl. 20. 34 kom Isabella til verden i første pressveer. Av for sat... hvor gjorte det ondt, og jeg pisse frøs på fødelejet.

Da vi ringede hjem til julefrokostselskabet troede de naturligvis ikke på, at der var kommet en lille jule pige til verden kl. 20.34 ;-)))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

lene

Stort tillykke med Isabella håber hun får en rigtig dejlig fødselsdag

knus lene

Anmeld

26. december 2009

Susan1978

Stort tillykke med hende Helle...  Tiden går bare alt for hurtigt.. tænk 4 år.

og lækkert med den lille historie til.

Anmeld

26. december 2009

Fines mor

Susan1978 skriver:

Stort tillykke med hende Helle...  Tiden går bare alt for hurtigt.. tænk 4 år.

og lækkert med den lille historie til.

Jaaa det er sådan lidt specielt når det er en juledag hvor man bare husker alt ;-))) Men kl. 12 skænkede jeg det slet slet ikke en tanke, at det kunne være en fødsel der var igang hihi jeg får jo ikke sådan veer før til sidst. Faktisk var jeg sikker på, at jeg ville føde i bilen lige udenfor Svendborg sygehus haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.