åhh jeg har da også kun bekymringer, så forstår godt hvis i ikke læser videre. :)
I morgen skal jeg have fat i lægerne igen med hensyn til Andreas, der er ikke noget der har ændret sig med hensyn til søvn.
I vuggestuen har han, torsdag & fredag, kun sovet 3-4 timer og det går slet ikke.
Han er så træt når vi når kl. 18.00/18.30 at han snart ikke kan spise eller koncntrerer sig om noget andet end at være oppe ved Mor hele tiden.
Ikke nok med at han vil være oppe han vil gerne have at vi går rundt og ikke sidder stille. (lidt vuggerytme - nok fordi han er træt)
Til aften da vi spiste - sagde Andreas tak for mad og ville ned. Der har vi så den regel at har man sagt tak for mad og går ned, skal de gå i stuen for ikke at forstyrrer den anden der sidder og spiser. Kommer de tilbage igen og vil have mere at spise kommer de op, men kun den ene gang ellers er det definitivt slut - skal ikke hoppe frem og tilbage ved bordet.
Nå men til sagen - han ville så op til mig og sidde og jeg sagde nej og viste ham stuen og legesagerne han kunne lege med - plejer at gå fint, men han blev ved.
Til sidst måtte jeg give op, simpelthen fordi kører han sig selv for meget op i gråd kaster han op.
Så jeg tog ham med ind på puslebordet og ville give ham nattøj på, pludselig kommer alt maden op både fra eftermiddagsmaden og aftensmaden - hyggeligt :-)
Den store (Christian) er pyller og kræver virkelig meget lige for tiden, men det er nok fordi vi er meget eller jeg er meget på Andreas for tiden - håber det snart vender igen.
Jeg aner ikke mit levende råd mere, i morgen ringer jeg og snakker med den læge der sidst undersøgte Andreas og beder om at Skejby sygehus tager over for nu vil jeg have svar.
Der er gået en måned fra imorgen hvor han har sovet mellem 17-18 timer i døgnet - det KAN ikke passe.
Undskyld mit evige brok - jeg forsikre jer for der skal nok komme solskinshistorier fra mig på et tidspunkt, det ser bare ikke så lyst ud lige nu :(
Knus fra
Tina HS
Anmeld