Så starter en ny uge i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.482 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. januar 2008

Sørensen

åhh jeg har da også kun bekymringer, så forstår godt hvis i ikke læser videre. :)

I morgen skal jeg have fat i lægerne igen med hensyn til Andreas, der er ikke noget der har ændret sig med hensyn til søvn.
I vuggestuen har han, torsdag & fredag, kun sovet 3-4 timer og det går slet ikke.
Han er så træt når vi når kl. 18.00/18.30 at han snart ikke kan spise eller koncntrerer sig om noget andet end at være oppe ved Mor hele tiden.

Ikke nok med at han vil være oppe han vil gerne have at vi går rundt og ikke sidder stille. (lidt vuggerytme - nok fordi han er træt)

Til aften da vi spiste - sagde Andreas tak for mad og ville ned. Der har vi så den regel at har man sagt tak for mad og går ned, skal de gå i stuen for ikke at forstyrrer den anden der sidder og spiser. Kommer de tilbage igen og vil have mere at spise kommer de op, men kun den ene gang ellers er det definitivt slut - skal ikke hoppe frem og tilbage ved bordet.
Nå men til sagen - han ville så op til mig og sidde og jeg sagde nej og viste ham stuen og legesagerne han kunne lege med - plejer at gå fint, men han blev ved.
Til sidst måtte jeg give op, simpelthen fordi kører han sig selv for meget op i gråd kaster han op.
Så jeg tog ham med ind på puslebordet og ville give ham nattøj på, pludselig kommer alt maden op både fra eftermiddagsmaden og aftensmaden - hyggeligt :-)

Den store (Christian) er pyller og kræver virkelig meget lige for tiden, men det er nok fordi vi er meget eller jeg er meget på Andreas for tiden - håber det snart vender igen.

Jeg aner ikke mit levende råd mere, i morgen ringer jeg og snakker med den læge der sidst undersøgte Andreas og beder om at Skejby sygehus tager over for nu vil jeg have svar.
Der er gået en måned fra imorgen hvor han har sovet mellem 17-18 timer i døgnet - det KAN ikke passe.

Undskyld mit evige brok - jeg forsikre jer for der skal nok komme solskinshistorier fra mig på et tidspunkt, det ser bare ikke så lyst ud lige nu :(

Knus fra
Tina HS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2008

3rollinger

Ikke nogen grund til undskyldninger, det ved du godt :D Men jeg haaber da for din skyld, ikke for min, at du snart kan fortaelle nogle solskinshistorier.

Det er synd for Andreas og for jer andre at det ikke er til at finde ud af hvad eller om der er noget galt. Men jeg synes det er fint at du imorgen tager paa Skejby og kraever at faa et svar.

Held og lykke med det.

Knus
st

Anmeld

14. januar 2008

Vibbe

Nej ikke undskylde.

Det må være hårdt for jer alle.

Håber snart i får svar på hvad der sker.

Held og lykke her fra

Knus Vibbe

Anmeld

14. januar 2008

st

Kære TIna.

Du skal ikke undskylde. Hvor må det være hårdt at være i din situation. Der er bare ikke noget værre end når ens børn er syge. Jeg håber virkelig, at du snart får et svar eller at der måske bliver gjort noget andet fra lægernes side end hidtil.
Pøj pøj herfra.

st.

Anmeld

14. januar 2008

Heidimed lea

ja undskyld ikke, det er hårdt med små syge, og jeg forstår da godt du er bekymret for ham, det er også mange timer at sove i den alder. har han fået taget blodprøver for at se om han mangler noget.??

jeg er også blevet hård i filten til at forlange at de undersøger mit barn ordentlig, især efter min søn på næsten 4 havde hostet rigtig meget, længe (AB) og han kastede op og medicinen virkede ikke, og så viste det sig at han gik rundt med en sammenklappet lunge. nu hoster han igen, og er enig med min læge om at er han ikke i bedring om en uge så skal han i røngten igen. husk altid at følge din intuition.

har du en slynge til Andreas??? er bare så god hvis du skal bære så meget
knus Heidi

Anmeld

14. januar 2008

Lucky

Hej Tina!

Øv hvor er det træls for jer, håber virkelig at der ikke er noget galt med ham! Men synes det er godt at du insisterer på at Skejby skal se på ham, så i kan få lidt ro på igen - for det er bare så træls når man ikke føler at ens barn har det godt. Pøj pøj med det hele!

Kh Lucky

Anmeld

14. januar 2008

Sørensen

Hej Alle sammen

Tusind tusind tak for jeres opbakning - har helt tårer i øjnene:)

Jeg ringede til min læge i dag og hun var heldigvis helt enig i at nu måtte Skejby på banen og undersøge ham.

Har lige snakket med Skejby og de har modtaget henvisningen, så nu er der en læge der skal kigge på den og vurderer hvor og hvornår han skal ind og undersøges - håber det går hurtigt.

I skal nok få en opfølgning

/Tina HS

Anmeld

15. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej Tina ÅHHH det er jeg altså ked af at læse :'( I slipper åbenbart ikke så nemt for tiden. Jeg håber virkelig, I kommer hurtigt til så I kan få at vide, hvad der foregår. Gad vide om han har een eller anden infektion? Nå men det ved de bedst på Skejby. Jeg tænkte faktisk på, om du bruger bæresele til ham? Vores Theodor havde også en lidt svær start og ville gerne være på mig 24 timer i døgnet, jeg var godt nok glad for selen, så jeg kunne have ham på mig men have hænderne fri. Truttenberg kan jo evt. både vejlede dig og evt. sælge dig een? Bare et forslag. for jeg kan forestille mig, du indimellem må være på sammenbruddets rand. Jeg synes dog du klarer det hele rigtig flot!!! 8D OG... undskyld endelig ikke, vi har hinanden til det samme herinde, altså at lytte og være der for hinanden :D Knus og god bedring Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.