Åh for en skod måned.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. december 2009

Honningblomst

Andre som også har taget på i denne måned....jeg har ellers ikke spist så usundt, men jeg har ikke rigtig fået rørt mig. Sjovt nok så har min kæreste tabt sig... han rør sig vidst for meget

Men ja, jeg skal så lige bruge de næste uger på at komme igang med at løbe dagligt igen og svømme to gange om ugen.....og så få tabt mig de dumme tre kilo jeg har taget på....øvbøv...

Hvad med Jer andre...har I turde s epå vægten....

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

Lone Jakobsen

puha nej...jeg tør bestemt ikke. min træning er gået totalt i stå...og samtidig er jeg stoppet med at amme....så glæder mig til januar hvor al sulen er overstået.... så skal træningen igang igen.

Anmeld

25. december 2009

Honningblomst

nutche skriver:

puha nej...jeg tør bestemt ikke. min træning er gået totalt i stå...og samtidig er jeg stoppet med at amme....så glæder mig til januar hvor al sulen er overstået.... så skal træningen igang igen.

Hvor dejligt jeg ikke er den eneste...den dumme kulde gør bare heller ikke noget godt for at løbe en tur....Men vi må igang her i januar...

Knus...

Anmeld

25. december 2009

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Hvor dejligt jeg ikke er den eneste...den dumme kulde gør bare heller ikke noget godt for at løbe en tur....Men vi må igang her i januar...

Knus...

jeg dyrker så cirkeltræning inde i stuen....men uh hvor har jeg været sløv.....vil bare i gang så snart januar starter så jeg kan få strammet mit bløde maveskind op.

Anmeld

25. december 2009

lonemus

Jeg har ikke taget ét gram på..jeg har heller ikke tabt mig, men pyt med det, bare der ikke er kommet noget på

Jeg har været meget aktiv med slæderne sammen med børnene, samt skovlet meget sne væk, mens vi havde alt det sne - måske det er derfor

Lone

Anmeld

25. december 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Jeg har ikke taget ét gram på..jeg har heller ikke tabt mig, men pyt med det, bare der ikke er kommet noget på

Jeg har været meget aktiv med slæderne sammen med børnene, samt skovlet meget sne væk, mens vi havde alt det sne - måske det er derfor

Lone

Jeg har helt sikkert ligget for meget i sengen... og det vidste jeg også godt...men hvad, to uger så er jeg nede igen.

Knus..

Anmeld

25. december 2009

Stumpen

Foreløblig har jeg tabt 2,5 kg, men nu har jeg haft lovlig slikdag i dag, så lad og nu se hvad vægten siger i morgen

Anmeld

25. december 2009

Mca<3

Weee jeg har så tabt 3 kg denne md   Ved at have normal figuren igen ,, Bare med bedre bryster   Vil max tabe mig 3 kg mere ,,,

Anmeld

25. december 2009

Honningblomst

Tak for svar...jeg må lige tage mig sammen et par uger, så er jeg nede igen....selvom jeg stadig er normalvægtig, så vil jeg gerne se bikinilækker ud hele tiden og især nu

Knus  og godt nytår til alle, tykke som tynde...

Anmeld

25. december 2009

Tina2

Har ikke taget på, men heller ikke tabt mig og jeg SKAL igang med at løbe igen her efter nytår OG tabe mig 5-6 kg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.