v,smilebaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
645 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. december 2009

bedsted

HEJ HAR EN V,SMILBABY TIL SALG BEUGT 2 TIL 3 GANGE. DER ER ET EXTRA SPIL MED.

PRIS 500

JEG KAN KONTAKTES PÅ R-bedsted@hotmail.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

kiroo

bedsted skriver:

HEJ HAR EN V,SMILBABY TIL SALG BEUGT 2 TIL 3 GANGE. DER ER ET EXTRA SPIL MED.

PRIS 500

JEG KAN KONTAKTES PÅ R-bedsted@hotmail.com

hvad koster den fra ny af..? syntes det virker lidt dyrt..?

Anmeld

25. december 2009

Vingummien

kiroo skriver:

hvad koster den fra ny af..? syntes det virker lidt dyrt..?

Den koster vist 600 fra ny af i br, vi har købt den til 300 på tilbud her til jul.

Vil lige tillade mig at sige det da jeg kan se hun er gået offline. vi har en til vores dreng

Anmeld

25. december 2009

kiroo

suanne85 skriver:

Den koster vist 600 fra ny af i br, vi har købt den til 300 på tilbud her til jul.

Vil lige tillade mig at sige det da jeg kan se hun er gået offline. vi har en til vores dreng

mange tak for svaret kunne ikke finde nogen ny pris på den her på nettet men fandt den til 250,- letter brugt, men heller give en 50 mere og så få en ny.
hvad syntes jeres barn så om den, er der noget ved den. vi har den til større børn og den er vores store datter glad for.

Anmeld

25. december 2009

Vingummien

kiroo skriver:

mange tak for svaret kunne ikke finde nogen ny pris på den her på nettet men fandt den til 250,- letter brugt, men heller give en 50 mere og så få en ny.
hvad syntes jeres barn så om den, er der noget ved den. vi har den til større børn og den er vores store datter glad for.

Jeg vil sige agt den alder der står der på slet ikke passer dertil. Vores dreng er 16mdr og han viser slet ikke interesse for den, han syntes det er sjovt i 2 min at vi sidder og spiller men så er han væk igen. Jeg vil mene at den passer bedst til en på 2 år, når de begynder rigtig at kunne vi hvad hund egern osv er. Peter plys osv. Det ene spil vi har der er der dyr og det er f.eks en blå hund og tror ikke helt han forstår det. Og så siger den at han f.eks skal finde hunden og så skal han trykke på den blå knap, godt nok er han med i sin alder osv, men han forstår ikke helt at den til at trykke på høre sammen med det der er på skærmen.

Anmeld

25. december 2009

kiroo

de har ogå lavet en bærbar til børn, den fik min store da hun blev 3 år det har altså været lykken, hun er blevet super til tal og bogstaver. og hun har ogsåVsmile til lidt større den fik hun da hun blev 4, og den har altså også været rigtig god.men jeg kunne godt forstille den ville være svær for mindre børn. har ikke hørt godt om den, har faktisk ikke hørt noget om den før nu..

Anmeld

25. december 2009

Vingummien

kiroo skriver:

de har ogå lavet en bærbar til børn, den fik min store da hun blev 3 år det har altså været lykken, hun er blevet super til tal og bogstaver. og hun har ogsåVsmile til lidt større den fik hun da hun blev 4, og den har altså også været rigtig god.men jeg kunne godt forstille den ville være svær for mindre børn. har ikke hørt godt om den, har faktisk ikke hørt noget om den før nu..

Jeg vil ikke anbefale den. Irritere mig at jeg har ofret penge på den. For jeg vil mene han skal være lidt ældre. Står jo fra 9mdr mener jeg. 2 år så tror jeg den falder i hak ved dem

Anmeld

26. december 2009

bedsted

der er et extra spil med som kostede 300 helt nyt kun lige pakket ud ikke brugt, det er derfor den er sat til 500 også er den kun brugt 2 til 3 gang af max 15 minutter af gangen

Anmeld

27. december 2009

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

jeg fik også en vsmilbaby til min søn da han var 9 mdr, og han ikke fundet den interessam endnu og han er 21 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.