Slynge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.653 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Hej søde mennersker ..

jeg har en lille forespørgelse omkring slynger.

Vil nemlig gerne havde en til malou, men er de gode og er de værd at bruge penge på? 

Knus cille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

kiroo

de er gode, syntes jeg, der er måske nogen der har en til salg her inde...

Anmeld

25. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Okey tak . ja det kunne godt være, det kunne jo være lækkert, men ville lige hører om de var værd at købe først 

Anmeld

25. december 2009

Tina2

Jeg kan i hvert fald KUN anbafale at bruge slynge, kunne slet ikke undvære mine da især min søn var lille :-)

Har brugt ringslynge og mei tais til ham og mei tais til min datter da hun var lille.

Anmeld

25. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

okey, det lyder jo meget positivt

har nemlig også fået at vide det kan ødelægge min ryg, men der er nemlig også mange som dig, der siger de er uundværlige

Anmeld

25. december 2009

Mumto3

Malou Vilma Nørgaard skriver:

okey, det lyder jo meget positivt

har nemlig også fået at vide det kan ødelægge min ryg, men der er nemlig også mange som dig, der siger de er uundværlige

Hvorfor skulle de ødelægge din ryg??? Jeg har selv haft en diskuprolaps og det er da netop slyngen der er 'reddet' mig!Det kan ikke undgås at man bliver nød til at løfte sit barn op og bære det (kortere eller længere tid ad gangen), og det går lige i min ryg hver gang jeg gør det uden slynge, mens jeg med slynge kan bære i lang tid af gangen. (også 'større' børn).

Anmeld

25. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

jamen det forstår jeg heller ikke, men har jeg bare fået at vide af flere jeg kender, så det er derfor jeg spørger her inde, for at hører om deres erfaringer, og så vurdere ud fra der om det kan betale sig

Anmeld

25. december 2009

Tina2

Ja, det forstår jeg heller ikke lige:-) Slyngen sidder jo netop så du IKKE overbelaster dine skuldre og din nakke (dog kunne jeg ikke bruge ringslyngen så længe, da vægten hænger på skulderen der) men en mei tais fx sidder virkelig fantastisk og bliver jo snøret rundt om livet også, så du har slet ikke den tunge vægt hængende på skuldrene.

Hvis jeg får flere tror jeg at jeg vil prøve en vikle, har hørt rigtig meget godt om sådan en, så det må prøves:-)

Anmeld

25. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

ja det lyder lidt som en røver fra dem der har fortalt mig det, heh.. jamen den der mei tais lyder rigtig god

okey, den har jeg ikke hørt om.

Anmeld

26. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Der har næsten lige været snak om slynger/vikler, se her:

https://www.baby.dk/debat/33559pi1/babyudstyr/bedste-baeresele--.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.