Fines mor skriver:
Josephine har slet slet ikke kunne styre alt det her juletamtam. 
Hendes humør gik helt amok igår, total sukkerkold haha. Hun blev uvenner, sur, gal, ulykkelig og mange andre ting, jeg forsøgte at trøste og forklare - heletiden. ;-(( Det værste var nok hertil morgen kl. 6.30 da hun fandt ud af Julemanden var rejst med julesokken, for der skulle jo gaver i. Jeg lagde mig ind til hende i sengen, og nussede og holdt om hende, imens jeg forklarede at vi altså kun holder gavejul til d. 24. Hun faldt til ro, og vik stod op lidt senere og fik set på alle gaverne. Vi aftalte igår, at der kun måtte pakkes 1 ud hos min søster.
Men lykken var nok de billige rulleskøjter jeg købte i maj på et krammermarked for en 50 *GGG* De stod lige der og grinede af os i en fin indpakning, aldrig lukket op;-) De har stået gemt længe bag døren i soveværelset. Ud over det fik hun et ponyhoved til at rede, 1 mikrofonstander, sminke, bøger, kæledyrsspil, huskespil og måske noget jeg ikke lige kan huske. Jooo en diskokugle!!!
Isabella fik Pippi huset og møbler, ponyhoved, noget Hallo kitty osv. Alt blev modtaget med glæde.
I dag slapper vi af, og imorgen skal vi have gæster til frokost Isabella bliver 4 år imorgen d. 26. Tænk som tiden går....
Hvordan gik jeres aften??
Helle som er lykkelig for det er slut - men har gemt deres glædelige blikke i min sjæl
Vi havde en superdejlig dag:-)
Min mor og moster havde Filuca og min niece Sienna med i kirke og bagefter mødtes vi på kirkegården for at sætte lys og blomster på min oldemors grav som vi altid gør:-)
Hjem og hygge med Disney show og madlavning. Vi var mange i år- 15, så vi hjalp hinanden allesammen:-)
Der var riiiigtig mange gaver under træet + ved siden af. Klart med 4 børn;-)
Ungerne fik nogle rigtig gode gaver:-)
Filuca fik:
En 24" cykel, cd med Pelle B, vandperler med Askepot og vandperler med prinsesser, Kitty kjole, sweatshirt, forårsjakke i sølv, tunika, cd med Jesus og Josefine, anlæg til cd og radio til væggen, Buzz med tre spil, Kitty sengetøj + lagen, 3 Pixeline spil, trommesæt, bog med Yasmin.... Det var vist det:-)
Milas fik: ny seng (som han først får nu her), modellervoks med Cars, McQueen racerbane med loop, McQueen bil, Thomas tog skinner + tunnel + bro og to tog (det ene skal byttes), Brio elektrisk tog, Brio skinner + drejehjul, 2 Pingufilm, Sæt med kran og andre ting, sweatshirt, trøje med løve, anlæg til cd og radio til væggen.... Det var vist det:-)
Ungerne hyggede og legede simpelthen så godt hele aftenen:-) Jeg fik 2 mandler i samme portion så der blev en til hver af ungerne ;-) De holdt alle ud til 23.30, så kom de i seng:-)
Idag har vi brugt tre stive timer på at køre fra Hurup- Thisted (35 km) og Thisted- Vester Hassing (110 km) pga det vejr:-S
Helle- tillykke med Isabella:-)))))))