Pyhaa godt det er over;-)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. december 2009

Fines mor

Josephine har slet slet ikke kunne styre alt det her juletamtam.

Hendes humør gik helt amok igår, total sukkerkold haha. Hun blev uvenner, sur, gal, ulykkelig og mange andre ting, jeg forsøgte at trøste og forklare - heletiden. ;-(( Det værste var nok hertil morgen kl. 6.30 da hun fandt ud af Julemanden var rejst med julesokken, for der skulle jo gaver i. Jeg lagde mig ind til hende i sengen, og nussede og holdt om hende, imens jeg forklarede at vi altså kun holder gavejul til d. 24. Hun faldt til ro, og vik stod op lidt senere og fik set på alle gaverne. Vi aftalte igår, at der kun måtte pakkes 1 ud hos min søster.

Men lykken var nok de billige rulleskøjter jeg købte i maj på et krammermarked for en 50 *GGG* De stod lige der og grinede af os i en fin indpakning, aldrig lukket op;-) De har stået gemt længe bag døren i soveværelset. Ud over det fik hun et ponyhoved til at rede, 1 mikrofonstander, sminke, bøger, kæledyrsspil, huskespil og måske noget jeg ikke lige kan huske. Jooo en diskokugle!!!  

Isabella fik Pippi huset og møbler, ponyhoved, noget Hallo kitty osv. Alt blev modtaget med glæde.

I dag slapper vi af, og imorgen skal vi have gæster til frokost Isabella bliver 4 år imorgen d. 26. Tænk som tiden går....

Hvordan gik jeres aften??

Helle som er lykkelig for det er slut - men har gemt deres glædelige blikke i min sjæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

Tina2

Fines mor skriver:

Josephine har slet slet ikke kunne styre alt det her juletamtam.

Hendes humør gik helt amok igår, total sukkerkold haha. Hun blev uvenner, sur, gal, ulykkelig og mange andre ting, jeg forsøgte at trøste og forklare - heletiden. ;-(( Det værste var nok hertil morgen kl. 6.30 da hun fandt ud af Julemanden var rejst med julesokken, for der skulle jo gaver i. Jeg lagde mig ind til hende i sengen, og nussede og holdt om hende, imens jeg forklarede at vi altså kun holder gavejul til d. 24. Hun faldt til ro, og vik stod op lidt senere og fik set på alle gaverne. Vi aftalte igår, at der kun måtte pakkes 1 ud hos min søster.

Men lykken var nok de billige rulleskøjter jeg købte i maj på et krammermarked for en 50 *GGG* De stod lige der og grinede af os i en fin indpakning, aldrig lukket op;-) De har stået gemt længe bag døren i soveværelset. Ud over det fik hun et ponyhoved til at rede, 1 mikrofonstander, sminke, bøger, kæledyrsspil, huskespil og måske noget jeg ikke lige kan huske. Jooo en diskokugle!!!  

Isabella fik Pippi huset og møbler, ponyhoved, noget Hallo kitty osv. Alt blev modtaget med glæde.

I dag slapper vi af, og imorgen skal vi have gæster til frokost Isabella bliver 4 år imorgen d. 26. Tænk som tiden går....

Hvordan gik jeres aften??

Helle som er lykkelig for det er slut - men har gemt deres glædelige blikke i min sjæl

Vi havde en superdejlig dag:-)

Min mor og moster havde Filuca og min niece Sienna med i kirke og bagefter mødtes vi på kirkegården for at sætte lys og blomster på min oldemors grav som vi altid gør:-)

Hjem og hygge med Disney show og madlavning. Vi var mange i år- 15, så vi hjalp hinanden allesammen:-)

Der var riiiigtig mange gaver under træet + ved siden af. Klart med 4 børn;-)

Ungerne fik nogle rigtig gode gaver:-)

Filuca fik:

En 24" cykel, cd med Pelle B, vandperler med Askepot og vandperler med prinsesser, Kitty kjole, sweatshirt, forårsjakke i sølv, tunika, cd med Jesus og Josefine, anlæg til cd og radio til væggen, Buzz med tre spil, Kitty sengetøj + lagen, 3 Pixeline spil, trommesæt, bog med Yasmin.... Det var vist det:-)

Milas fik: ny seng (som han først får nu her), modellervoks med Cars, McQueen racerbane med loop, McQueen bil, Thomas tog skinner + tunnel + bro og to tog (det ene skal byttes), Brio elektrisk tog, Brio skinner + drejehjul, 2 Pingufilm, Sæt med kran og andre ting, sweatshirt, trøje med løve, anlæg til cd og radio til væggen.... Det var vist det:-)

Ungerne hyggede og legede simpelthen så godt hele aftenen:-) Jeg fik 2 mandler i samme portion så der blev en til hver af ungerne ;-) De holdt alle ud til 23.30, så kom de i seng:-)

Idag har vi brugt tre stive timer på at køre fra Hurup- Thisted (35 km) og Thisted- Vester Hassing (110 km) pga det vejr:-S

Helle- tillykke med Isabella:-)))))))

Anmeld

26. december 2009

karina1980

vi havde en stille og rolig aften hos mine svigerforældre,

Jasmin var dog lidt utålmodig dagen igennem, især da håret var sat og tøjet kommet på, men da vi endelig havde spist og skulle rundt om juletræet så kunne hun slet ikke stoppe igen.

jasmin fik : et snehvide spil, et sæt tøj, et lego hus, noget lego belville, en nintendo ds, 3 spil til ds, taske og tilbehørspakke til ds, og en gamer stol, som hun kan slutte sin ds til, så hun får lyden ud gennem de indbyggede højtaler (den er så smart) og så fik hun en stol til at sidde i, til stuen,

phillip fik: spasmager spil, guitar, en sweatshirt, indiana jones lego, en nintendo ds, 3 spil til ds, taske og tilbehørspakke til ds, og en gamer stol, og en stol til stuen

begge unger er helt vilde med deres gaver og bruger dem alle meget flittigt

Anmeld

26. december 2009

Susan1978

Her har der også bare været ren gaveregn. Vi holdte jul med Janniks familie i år og der var heller ik plads til julegaverne under træet.

Ea var med min Svigerinde og jeg i Kirke.

ea fik: Barbie Fiat bil, Bratz bil, hello kitty håndklæde, hello kitty badekåbe, ny voksen dyne, bratz sengetøj, hello kitty sengetøj, 3 jordbærmarie film, bratz spil til ps2, ny cykel, en kæmpe (70cm) bratz dukke, løbehjul, bratz hest (skal byttes), bratz dukke, bratz lille dreng, tudser, farver, pensler, hello kitty lego, tegneskabelober,

Emil fik, løbecykel, Cars racerbane, thomas tog dvd, wheely bug Mus (den store), lastbil med værktøjskasse så man kan ta hjul osv af, postmand per biler i sæt, byggemand bob biler i sæt, en ekstra byggemand bob bil, hummel bluse, små folk sorte velour bukser, name it bluse med teksten "en rigtig vildbasse" name it velour bukser, puslespil: hvem spiser hvad?" 360 godnat historier, peter plys bog, et mærkeligt spil " vildkatten gigant" HM joggingbukser, sutsko, et træpuslespil, volvo xc 90 legebil,

mor: octopus pengepung, jamie oliver pande, hårtørrer, billet til et mindre stress foredrag, fed orange tunika, langærmet sort basis bluse,

far: 4 store cognac glas, blue ray pakke med SAW 1-5,

jeg kan ikke huske mere..  der er helt sikkert noget jeg har glemt.

1 Juledag var vi hos mine forældre, hvor ungerne også fik gaver..  og i dag har vi igen hygget over hos Bedste (janniks mor). Jannik er taget til drenge julefrokost og jeg er alene med ungerne og typisk nok får Emil feber.  40,1 har jeg lige målt den til. Ved sgu ik lige hvorfor..  gad vi om han alligevel skal have en lungebetændelse...  synes nu ikke han hoster specielt meget.

glædelig baghjul...

Anmeld

26. december 2009

Tina2

Susan1978 skriver:

Her har der også bare været ren gaveregn. Vi holdte jul med Janniks familie i år og der var heller ik plads til julegaverne under træet.

Ea var med min Svigerinde og jeg i Kirke.

ea fik: Barbie Fiat bil, Bratz bil, hello kitty håndklæde, hello kitty badekåbe, ny voksen dyne, bratz sengetøj, hello kitty sengetøj, 3 jordbærmarie film, bratz spil til ps2, ny cykel, en kæmpe (70cm) bratz dukke, løbehjul, bratz hest (skal byttes), bratz dukke, bratz lille dreng, tudser, farver, pensler, hello kitty lego, tegneskabelober,

Emil fik, løbecykel, Cars racerbane, thomas tog dvd, wheely bug Mus (den store), lastbil med værktøjskasse så man kan ta hjul osv af, postmand per biler i sæt, byggemand bob biler i sæt, en ekstra byggemand bob bil, hummel bluse, små folk sorte velour bukser, name it bluse med teksten "en rigtig vildbasse" name it velour bukser, puslespil: hvem spiser hvad?" 360 godnat historier, peter plys bog, et mærkeligt spil " vildkatten gigant" HM joggingbukser, sutsko, et træpuslespil, volvo xc 90 legebil,

mor: octopus pengepung, jamie oliver pande, hårtørrer, billet til et mindre stress foredrag, fed orange tunika, langærmet sort basis bluse,

far: 4 store cognac glas, blue ray pakke med SAW 1-5,

jeg kan ikke huske mere..  der er helt sikkert noget jeg har glemt.

1 Juledag var vi hos mine forældre, hvor ungerne også fik gaver..  og i dag har vi igen hygget over hos Bedste (janniks mor). Jannik er taget til drenge julefrokost og jeg er alene med ungerne og typisk nok får Emil feber.  40,1 har jeg lige målt den til. Ved sgu ik lige hvorfor..  gad vi om han alligevel skal have en lungebetændelse...  synes nu ikke han hoster specielt meget.

glædelig baghjul...

Wow Susan, er bare LIDT vild med Bratz???

Filucas Bratz og Barbiedukker samler støv, hun leger ALDRIG med det... My little Pony er lagt på loftet idag....

Vi er ved at lave helt om på hendes værelse, Thomas skal igang med skrivebord til hende... Synes pludselig hendes værelse ser så stor-pige-agtigt ud:-)

Hun har fået det væghængte anlæg op, skal da LIGE love for der er spillet Pelle B for FUUUUUUULD udblæsning idag!!! Ha ha! Total teenageagtigt, og så stod hun der med fjernbetjeningen og dansede og sang foran spejlet;-) Ha ha;-)

Anmeld

26. december 2009

Fines mor

Hihi jaaa jeg tænkte også hun må da være vild med Bratz, Josephine har også nogle, men leger ikke ret meget med dem mere. Ligenu er diskokuglen og mikrofon det store hit, og så rulleskøjter. ;-)

For Isabella er det helt klart det nye Pippihus med dukker og møbler, helt vildt som hun elsker hende. ;-) Så vi skal afgjort op og se Pippis hus i Sverige.

Anmeld

26. december 2009

Susan1978

ja jeg ved nu heller ik.. synes ikke hun leger specielt meget med det, men jeg tror nu mere det er mangel på opfindsomhed hos mange......

jeg synes jo selv det er nogle forfærdelige dukker.. så kan jeg altså bedre lide barbie..

men hvad lige nu, så leger hun jo med det.

Vi skal hvert fald også ha muget ud med legetøj.... tror vi stiller Emils togbane og flexibane lidt væk også også noget af al Ea dukke halløj.. 

hun skal jo også snart ha plads til et skrivebord.. 

Anmeld

26. december 2009

Tina2

Susan1978 skriver:

ja jeg ved nu heller ik.. synes ikke hun leger specielt meget med det, men jeg tror nu mere det er mangel på opfindsomhed hos mange......

jeg synes jo selv det er nogle forfærdelige dukker.. så kan jeg altså bedre lide barbie..

men hvad lige nu, så leger hun jo med det.

Vi skal hvert fald også ha muget ud med legetøj.... tror vi stiller Emils togbane og flexibane lidt væk også også noget af al Ea dukke halløj.. 

hun skal jo også snart ha plads til et skrivebord.. 

Ja, man er sgu nødt til at muge ud ind imellem- især her efter julen hvor de får så meget nyt....

Filuca leger kun lidt med dukker, når her er piger at lege, som vil lege med det. Og ofte ender det med Filuca vil ud og cykle midt i det hele, for hun gider ikke dukker... Og faktisk leger hun allerbedst med drenge og drengelege. Dukker har aldrig haft den helt store interesse......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.