Julegaven fra far, som jeg jo godt ved ikke kommer :O(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.579 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. december 2009

N&J

Altså selvom jeg glæder mig helt enormt meget til i aften, Nikitas første jul, så syntes jeg altså at det er lidt trist at jeg udemærket godt ved at der ikke vil ligge en gave fra hendes far under træet.. havde selv overvejet at købe noget og så skrive at det var fra ham, men det ville jo ikke være rigtigt.. sys sku det er lidt svært nogen gange, og bliver lidt ked af det.. 

Jeg håber så bare på at til næste år så vil der være en far, måske ikke af blod men af ånd, så hun kan få noget fra både mor og far.. 

Så jeg ønsker mig i 2010 at vi alle er raske og en farmand, far til Nikita, mand til mor.. 

Glædelig jul.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2009

Vingummien

Nååårh altså. Heldigvis er hun ikke så gammel endnu at hun samligner med andre børn.

Men kan godt følge dig, både for hendes skyld og for din skyld. Og nej at lave en gave fra hendes far vil være underligt når hun slet ikke kender til ham.

Håber i får en rigtig god dag

Anmeld

24. december 2009

frk Jensen

NikitasMoar skriver:

Altså selvom jeg glæder mig helt enormt meget til i aften, Nikitas første jul, så syntes jeg altså at det er lidt trist at jeg udemærket godt ved at der ikke vil ligge en gave fra hendes far under træet.. havde selv overvejet at købe noget og så skrive at det var fra ham, men det ville jo ikke være rigtigt.. sys sku det er lidt svært nogen gange, og bliver lidt ked af det.. 

Jeg håber så bare på at til næste år så vil der være en far, måske ikke af blod men af ånd, så hun kan få noget fra både mor og far.. 

Så jeg ønsker mig i 2010 at vi alle er raske og en farmand, far til Nikita, mand til mor.. 

Glædelig jul.. 

Hvor kender jeg den følelse alt alt for godt..

Min søn´s far kommer heller ikke med nogen gave til ham, men til gengæld en MASSE fra mig

Min søn havde fødselsdag for 2 mdr siden hvor han blev 1 år, og heller ikke der kom der nogen gave. Men jeg forventer heller ikke noget af ham eller hans familie..
Det gør sgu ondt indeni, men i bund og grund så ønsker jeg heller ikke en gave fra ham.

Knus en glad- selvvalgt enlig moar..

Og glædelig jul til dig og lille pigen

Anmeld

24. december 2009

BOBS

herfra KÆMPE KRAM

og rigtig glædelig jul til jer......!

Anmeld

26. december 2009

N&J

suanne85 skriver:

Nååårh altså. Heldigvis er hun ikke så gammel endnu at hun samligner med andre børn.

Men kan godt følge dig, både for hendes skyld og for din skyld. Og nej at lave en gave fra hendes far vil være underligt når hun slet ikke kender til ham.

Håber i får en rigtig god dag

Tak Susanne, vi havde en rigtig dejlig aften, men endte med at sende et billede af lillepigen til ham lidt i tolv, og skrev glædelig jul.. det er heller ikke det med at hun ikke ved at der var noget fra ham, men mere at når hun engang læser i sin barnets bog om sin første jul, så vil der ikke stå noget med far nogensteder.. men håber som sagt på at der vil være en "far"mand næste år.. 

Håber også I havde en fantastisk dejlig aften..

Anmeld

26. december 2009

N&J

BetinaMørk skriver:

Hvor kender jeg den følelse alt alt for godt..

Min søn´s far kommer heller ikke med nogen gave til ham, men til gengæld en MASSE fra mig

Min søn havde fødselsdag for 2 mdr siden hvor han blev 1 år, og heller ikke der kom der nogen gave. Men jeg forventer heller ikke noget af ham eller hans familie..
Det gør sgu ondt indeni, men i bund og grund så ønsker jeg heller ikke en gave fra ham.

Knus en glad- selvvalgt enlig moar..

Og glædelig jul til dig og lille pigen

Tillykke med ham.. 

Vi havde en rigtig dejlig juleaften med masser af gaver.. 

Anmeld

26. december 2009

N&J

BOBS skriver:

herfra KÆMPE KRAM

og rigtig glædelig jul til jer......!

I lige måde.. 

Anmeld

26. december 2009

Vingummien

NikitasMoar skriver:

Tak Susanne, vi havde en rigtig dejlig aften, men endte med at sende et billede af lillepigen til ham lidt i tolv, og skrev glædelig jul.. det er heller ikke det med at hun ikke ved at der var noget fra ham, men mere at når hun engang læser i sin barnets bog om sin første jul, så vil der ikke stå noget med far nogensteder.. men håber som sagt på at der vil være en "far"mand næste år.. 

Håber også I havde en fantastisk dejlig aften..

Det  lyder rigtigt godt at i fik hygget jer.

Vi havde også en god aften Emil nåede 2 gaver inden han kom i seng

Anmeld

26. december 2009

N&J

suanne85 skriver:

Det  lyder rigtigt godt at i fik hygget jer.

Vi havde også en god aften Emil nåede 2 gaver inden han kom i seng

Nikita ville overhovedet ikke i seng, hun havde så også fået to kæmpe lure gennem dagen, så da kl. var 22.30-23.00 der var hun først grydeklar.. en lille festpige

Anmeld

26. december 2009

Vingummien

NikitasMoar skriver:

Nikita ville overhovedet ikke i seng, hun havde så også fået to kæmpe lure gennem dagen, så da kl. var 22.30-23.00 der var hun først grydeklar.. en lille festpige

Hehe ja det kan man vist godt sige hun er. Emil var inde og sove inden maden, men var træt igen efter 2 timer og han sov med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.