Lille Update her fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2008

Hudi

Hej alle sammen. Det er super lang tid siden jeg sidst har været på. Det tager jo rimelig meget tid, med to små rollinger. Uma er jo hjemme, og har været det i 2 uger grundet strejken, så her er liv og glade dage. Det går super godt med lille Liva. Hun er dejlig nem. Uma er stadig glad for hende, meeen hun er begyndt at vise lidt tegn på jalousi. Feks så græder hun når Liva får mad, for hun vil også spise hos mor :'( Åhh nogen gange får jeg det helt skidt når hun bliver så ked af det... Ud over det går det rigtig godt. Uma er med til så meget som muligt, og så leger vi rigtig meget når Liva sover :)) Jeg har lagt lidt nye billeder ind på igroups :D Håber i alle har det godt. Jeg skriver en fødselsberetning og smider her inde så snart jeg får overskud til det... Knus fra Heidi med Uma 210806 og Liva 310308 (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

Heidi.

Hej Heidi.

Hvor er det dog bare nogle dejlige billeder du har lagt på IG..
Jeg er glad for at hører at det går godt med jer..

Mange Knus Heidi Og Phillipa(H)

Anmeld

29. april 2008

Doktor Doolittle

Hej Heidi

Dejligt med en lille update fra jer :)) Det lyder til at gå godt og travlt. Og dejlige billeder (L)

Knus (H) Tina

Anmeld

29. april 2008

st

Kære Heidi.

Skønt at det går godt med jeres lille familie. Det er dejligt at høre.

Knus st.

Anmeld

30. april 2008

Munder

Hvor dejligt at høre, at det går godt. Det må jo også være noget af en omvæltning for Uma, at der lige pludselig er kommet en lille ny.

Det var nogle super billeder på Igroups, jeg er specielt vil med det, hvor Uma er drattet om i sofaen:D

(H) Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.