jeg havde termin fredag den 11-12-09. men der skete ikke en dyd. lørdag den 12 var vi ude at shoppe lidt mere til babyen. søndag morgen gik slimproppen, men mere skete der ikke. mig og manden var hjemme hele søndagen og vi går så i seng kl. 23:00. først der kunne jeg mærker lidt murren i maven, det bliver mere til mens-smerter.jeg fik ikke sovet den aften. jeg havde ikke så mange smerter, men det var bare irriterende. det mens-smerter fortsætter mandagen. ca.kl.15:00 ville jeg gå til fødegangen, men min søster og mand overbeviser mig at det er bedst jeg venter lidt mere, da det jo ikke var så slem. jeg prøver at sove, men uden held. jeg ville bare sove. jeg var helt klar over at det jeg havde ikke var veer.(veer skulle jo gøre helvedes ond)
kl 18:00 bestemme jeg for at jeg ville kigge forbi fødegangen, (bare for at få noget at sove på. jeg tage tøj på, tager sko på og så ringer det på døren. hele min familie var kommet. jeg fortæller så at jeg har det fint, men skal lige over for at bliver tjekket. begge min forældre tage med. der var lige en halv times ventetid. den søde jordemoder undersøger mig. hun siger så, jamen du er jo meget åben.. jeg troede hun ville sende mig hjem. jeg spurgte hvor meget.? og til mit størst choooooooooook var jeg 10 cm åben. 10 cm åben!!!!!!!!!!!!!!! jeg glemte helt at trække vejret, så meget glad blev jeg og chokeret.
jeg græd og grinte, nu var den lille mand jo på vej ud. jeg havde ingenting med, udover mit vandrejornal. jeg regnede med at komme hjem igen. jeg fik presseveer og det tog mig 20 min at presse ham ud.
Mandag den 14-12-09 kl 19:23 kom min lille dreng til verdenen.
2960g og 50½cm
'
han er det bedste der er sket for os og vi elsker og nyder ham rigtig meget. nem og dejligt dreng.
tak fordi du læste, og undskyld den er sjusket
Anmeld