Livpultz fødsel ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.392 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. december 2009

Maise

Er der nogen der har hørt om hun har født ? Eller er der bare noget jeg ikke har opfanget herinde på baby ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

mek-83

23. december 2009

Maise

mek-83 skriver:

Hej Maise.

Ja Livpultz har født, sender et link til dig

https://www.baby.dk/debat/33772pi1/foedselsberetninger/saa-kom-min-lille-datter-til-verden.aspx

Tusind tak for tippet. Det er bare mig der ikke har været nok på baby så

Anmeld

17. april 2010

mor-til-vanessa

Maise skriver:

Er der nogen der har hørt om hun har født ? Eller er der bare noget jeg ikke har opfanget herinde på baby ?

hej maise. har lige set i en anden tråd hvis man google sit navn så kunne man finde nogle gamle baby.dk idlæg og så fandt jeg lige det her.... det har jeg da slet ikke bemærket. hæhæ men som nu nok har fundet u af har jeg født

ej synes bare det var lidt sjovt

Anmeld

18. april 2010

Maise

livpultz skriver:

hej maise. har lige set i en anden tråd hvis man google sit navn så kunne man finde nogle gamle baby.dk idlæg og så fandt jeg lige det her.... det har jeg da slet ikke bemærket. hæhæ men som nu nok har fundet u af har jeg født

ej synes bare det var lidt sjovt

ja det var sjovt. ja man skal ikke være væk i mange dage fra baby før man helt lost. håber for du kommer afsted til usá

Anmeld

18. april 2010

mor-til-vanessa

Maise skriver:

ja det var sjovt. ja man skal ikke være væk i mange dage fra baby før man helt lost. håber for du kommer afsted til usá

synes det var helt dejligt at se at der var nogen der havde tænkt på mig

tak sidder også bare og håber på de snart åbner så jeg kan rejse tirsdag

Anmeld

18. april 2010

Maise

mor-til-vanessa skriver:

synes det var helt dejligt at se at der var nogen der havde tænkt på mig

tak sidder også bare og håber på de snart åbner så jeg kan rejse tirsdag

ja jeg begyndte at følge dig da du skrev om at din kæreste ikke kunne få opholdstilladelse længere og måtte rejse hjem. Jeg var selv højgravid på det tidspunkt og hade så frygtelig ondt af dig. Dejligt at i snart skal forenes igen

Anmeld

19. april 2010

mor-til-vanessa

Maise skriver:

ja jeg begyndte at følge dig da du skrev om at din kæreste ikke kunne få opholdstilladelse længere og måtte rejse hjem. Jeg var selv højgravid på det tidspunkt og hade så frygtelig ondt af dig. Dejligt at i snart skal forenes igen

ja vores små er jo også næsten lige gamle så vidt jeg husker.

var også meget frusteret over det, men heldigvis nåede vi da 4 uger sammen efter jeg havde født

Anmeld

19. april 2010

Maise

mor-til-vanessa skriver:

ja vores små er jo også næsten lige gamle så vidt jeg husker.

var også meget frusteret over det, men heldigvis nåede vi da 4 uger sammen efter jeg havde født

ja det var godt i nåede det, og fik lidt tid sammen. For fanden det må være hårdt for jer at være adskildt.

Flytter du derover?? eller kommer i tilbage til dk når du bliver 25, så i kan blive gift og igennem alle de latterlige regler PIA K har indført i DK ??

Anmeld

19. april 2010

mor-til-vanessa

Maise skriver:

ja det var godt i nåede det, og fik lidt tid sammen. For fanden det må være hårdt for jer at være adskildt.

Flytter du derover?? eller kommer i tilbage til dk når du bliver 25, så i kan blive gift og igennem alle de latterlige regler PIA K har indført i DK ??

jeg bliver derover for udover den der 24 års regel så er der en masse andre latterlige kravk som jeg heller ikke kan opfylde

så mp vi se om jeg kan falde til derover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.