OBS! højstol fra ikea tilbagekaldes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.452 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. december 2009

LauraLW

Læste i berlingske tidende imorges, at IKEA tilbagekalder deres LEOPARD højstol.

Man skal returnere den, og så får man pengene tilbage.

Den tilbagekaldes da snaplåse der fastgør sædet til stellet risikerer at gå i stykker så sædet falder ned gennem stellet, og da de ødelagte låse kan udgøre kvælningsfare hvis barnet får dem i munden.

Ellers god jul til alle

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

TbCp

LauraLW skriver:

Læste i berlingske tidende imorges, at IKEA tilbagekalder deres LEOPARD højstol.

Man skal returnere den, og så får man pengene tilbage.

Den tilbagekaldes da snaplåse der fastgør sædet til stellet risikerer at gå i stykker så sædet falder ned gennem stellet, og da de ødelagte låse kan udgøre kvælningsfare hvis barnet får dem i munden.

Ellers god jul til alle

Laura

Jeg måtte lige se hvad det var for en da vi har købt stol til Liva derude i år, men synes slet ikke jge kan finde nogen højstol, der hedder Leopard, på deres hjemmeside

Anmeld

23. december 2009

LauraLW

TbCp skriver:

Jeg måtte lige se hvad det var for en da vi har købt stol til Liva derude i år, men synes slet ikke jge kan finde nogen højstol, der hedder Leopard, på deres hjemmeside

- Hmm.. det kan være de har fjernet den...

Den er (den jeg har set billede af) sort i stellet med rødt sæde. Plastik, rundt design. Altså foden og hele stellet er en stor sort rund cylender form med huller i.  Egentligt svært at forklare, men den er ikke kantet som trip trap f.eks, men rund. Der sidder et lille bord foran det røde sæde.

Anmeld

23. december 2009

LauraLW

Her er et billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2009

TbCp

LauraLW skriver:

- Hmm.. det kan være de har fjernet den...

Den er (den jeg har set billede af) sort i stellet med rødt sæde. Plastik, rundt design. Altså foden og hele stellet er en stor sort rund cylender form med huller i.  Egentligt svært at forklare, men den er ikke kantet som trip trap f.eks, men rund. Der sidder et lille bord foran det røde sæde.

Ja hvis jeg lige havde tænkt mig om vidste jeg godt at den nok ikke ville være på hjemmesiden mere da de jo selvfølgelig ikke sælger den mere

Men satte et link ind efterfølgende til et billede af stolen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.