Dejligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. december 2009

Sabsy

Hej!

Jeg syntes det er helt fantastisk at jeg kan være i mit tøj stadigvæk (str.36) men vil nu gerne se gravid ud - og mine veninder kan slet ikke se det på mig og som ung er det jo dejligt, men ja man er lidt øv når man kun har taget ca. 2 kg på.. Det eneste jeg har er en lille bitte top mave og går nu ind i 5mdr i overmorgen..

Andre der først har kunne se deres mave senere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

Corn

Jeg kunne heller ikke vomme mig tidligt, da jeg ventede den første...

Denne gang, som er 3. gang, er jeg 12+ og er krøbet i ventebukser. Ikke fordi jeg ikke kan være i mine normale bukser, men simpelthen fordi ventebukserne er meget mere behagelige om babymaven, især fordi jeg sidder meget ned på job.

Og ja tålmodighed er svært når man gerne vil vise frem, men den kommer, bare rolig.

Anmeld

23. december 2009

frk andreasen

maven vokser stærkt når man passere uge 20 så bare vent det kommer nok flyvende om lidt

kram tanja 27+3

1 gang var jeg også først stor i 6 mdr

her 2 gang gik jeg i vente bukser da jeg var i uge 9

Anmeld

23. december 2009

Sabsy

frk andreasen skriver:

maven vokser stærkt når man passere uge 20 så bare vent det kommer nok flyvende om lidt

kram tanja 27+3

1 gang var jeg også først stor i 6 mdr

her 2 gang gik jeg i vente bukser da jeg var i uge 9

jeg har en veninde der også er første gangsfødende, og hun er i 12 uge, og hun kan slet ikke være i bukserne.. det er ligefør jeg tror jeg har tabt mig, og det skal lige sige jeg ELSKER mad, og spiser bestemt også meget nu, men den vil ikke vokse og den lille er 17c, lang hvor fanden er den gemt henne?? griner.

god jul

Anmeld

23. december 2009

frk andreasen

SabrinaJuul skriver:

jeg har en veninde der også er første gangsfødende, og hun er i 12 uge, og hun kan slet ikke være i bukserne.. det er ligefør jeg tror jeg har tabt mig, og det skal lige sige jeg ELSKER mad, og spiser bestemt også meget nu, men den vil ikke vokse og den lille er 17c, lang hvor fanden er den gemt henne?? griner.

god jul

der er nogen som bære barnet tæt på sig som ikke blir ret stor. der slet ikke ser ud som om de er gravid. kender en der er i 8 mdr og jeg er over dobbelt så stor som hende og jeg er i 7 mdr

knus

Anmeld

23. december 2009

LilleMor10

SabrinaJuul skriver:

Hej!

Jeg syntes det er helt fantastisk at jeg kan være i mit tøj stadigvæk (str.36) men vil nu gerne se gravid ud - og mine veninder kan slet ikke se det på mig og som ung er det jo dejligt, men ja man er lidt øv når man kun har taget ca. 2 kg på.. Det eneste jeg har er en lille bitte top mave og går nu ind i 5mdr i overmorgen..

Andre der først har kunne se deres mave senere?

Du skal kun være glad for du ikke er så stor endnu sabrina

se på mig, jeg er i uge 17 og kan hverken se mine fødder eller selv tage strømper på pga af maven er i vejen  nyd den "flade" tid lidt endnu, og Go jul 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.