Hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. december 2009

Sabsy

Hej - hvor er det rart med en debat så man kan få lidt respons på nogle af de bekymringer der er når man skal have et dejligt barn.

- Jeg er utrolig bange for at føde, eller ikke bange jeg er mere nervøs.

Min mands mor døde under hans fødsel og blev senere hen genoplivet, min mor have også komplikationer, dvs. alle i min familie har ikke "født normalt".. Jeg er bare så sindsyg bange for det skal gå galt, og min mand han giver et dejligt kram hverdag og siger; det skal nok gå skat. Og ja jeg ved det nok skal gå, men hold da op en skræk jeg render med..

Sabrina 19+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

MaleneG

SabrinaJuul skriver:

Hej - hvor er det rart med en debat så man kan få lidt respons på nogle af de bekymringer der er når man skal have et dejligt barn.

Min mands mor døde under hans fødsel og blev senere hen genoplivet, min mor have også komplikationer, dvs. alle i min familie har ikke "født normalt".. Jeg er bare så sindsyg bange for det skal gå galt, og min mand han giver et dejligt kram hverdag og siger; det skal nok gå skat. Og ja jeg ved det nok skal gå, men hold da op en skræk jeg render med..

Sabrina 19+5

Hvis du ikke har snakket med din JM om det, synes jeg det ville være en god idé, så i sammen kunne snakke om din angst for det ukendte og hvilke fare du frygter.

Anmeld

23. december 2009

Mca<3

SabrinaJuul skriver:

Sabrina 19+5

Kan kun sige ,, snak med din jordemoder   Jeg fødte 3 gang for snart 9 mdr siden ,,  Har født de andre 2 normalt og nemt men mistede pludselig en der stod mig tæt ,meget tæt på min 3 fødsel (i en ulykke vil jeg lige sige) Jeg blev selv så bange for at dø og tænkte at jeg skule da bare slet ikke føde igen , det var alt for ukontrolleret og jeg besluttede mig for kejser snit ..  Fik en lang god snak med min jordemoder omkring vaginal fødsel og kejsersnit ... Heldigvis valgte jeg vaginal fødsel igen og det gik jo fint   De er blevet så dygtige i dag og der sker jo aldrig noget ..  Barnet og dig selv har bedre af en vaginal fødsel og din krop er skabt til det ..   Skulle der ske noget undervejs springer de jo til med kejsersnit og både dig og barnet bliver jo overvåget under hele forløbet ..   Alle tænker sådan i deres graviditet men de fleste vil også sige ... Gør det meget gerne igen

Anmeld

23. december 2009

Jane31

Hej

Jeg er også meget nervøs for fødslen. Jeg er på innohep (blodfortyndende sprøjte) fordi jeg havde en blodprop sidste år, så det er noget forbyggende de gør når man er gravid. Jeg frygter for at jeg skal bløde mere en normalt og derved at der skulle ske noget forfærdeligt. De siger på hospitalet at jeg bare skal lade være med at tage sprøjten når jeg mærker veer, men hel ærligt, så er det jo svært at vide hvornår man får veer og jeg tager min sprøjte om formiddagen. Så jeg kan godt følge din angst og nervøsititet, selvom mit går i en lidt anden retning.

Hilsen Jane 33+ 0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.