Melder mig også under fanen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.723 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. januar 2008

Katjaro

Her i huset har vi prøvet siden april sidste år.

håber at der snart er bid - har lige tangeret den tid det tog at lave Dicte (vores datter på 3,5 år) der testede jeg nemlig positiv den 21. december, og der fik jeg min mens i år (sjovt at det falder sammen ;))

I december begyndte jeg til zoneterapi, eller har jeg ikke gjort så meget for at forbedre vores chancer.

Men hvad med jer andre..... hvor længe har i prøvet og gør i noget ekstra ordinært for at forøge chancerne???

Hilsen Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2008

SaNiNa

Hej.

Vi begynde i december, men en del problemer men håber de er over nu så vi kan blive forældre:)

Håber osse I snart bliver gravide...

Sanne " som nok har fået børnesår:( "

Anmeld

14. januar 2008

Mie A

Hejsa.

I november blev vi enige om at prøve at lave nummer 3, men da jeg endnu ikke har fået min menstration efter at vi fik Simon.... ja så kan man vel ikke rigtig sige at vi har prøvet siden da... jeg håber bare at den menstration snart kommer... så vi for alvor kan gå igang med at lave en lillebror eller lillesøster.
Det har taget os 1 år at blive gravide begge gange... håber ikke at der skal gå så lang tid denne gang.
Når jeg får min menstration har jeg overvejet at begynde at tage gele royal. Ved ikke om det virker... men alt er værd at prøve... det kan jo ikke skade :o)

Knus Mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.