3D scanning i uge 23

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.995 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her er han, min lille skat. Han ville ellers overhovedet ikke vise sig og begravede ansigtet i moderkagen eller mellem begge arme (eller fødder!!!) så vi måtte gå en tur og komme tilbage senere... Da var han så heldigvis lidt mere samarbejdsvillig, og selvom billederne bestemt ikke er de skarpeste så kan man godt fornemme hans lille ansigt Han voksede desuden HELT efter vækstkurven og hvis han fortsætter med det ender han på ca. 3300g.

Kh

En stolt Rosa 22+3

Her er hans lille ansigt og derefter et billede af ham helt "klappet sammen" med numsen nederst og benene op langs med kroppen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Sikke nogle fantastiske billeder

Var det ikke en ubeskrivelig fed fornemmelse, at se ham på 3D?

Uhh jeg glæder mig til det blir' min tur.

Anmeld

23. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mathildesmor skriver:

Sikke nogle fantastiske billeder

Var det ikke en ubeskrivelig fed fornemmelse, at se ham på 3D?

Uhh jeg glæder mig til det blir' min tur.

Det var fantastisk, selvom billederne ikke var helt så skarpe som jeg havde håbet. Det var alle pengene værd, desværre kunne farmand ikke være med, så vi har bestilt en til i slutningen af februar, hvor han  forhåbentlig har fået en masse dejligt babyfedt og nogle tydeligere ansigtstræk

Anmeld

23. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Ej, hvor dejligt

Vi købte allerede en trygheds + 3D da jeg var omkring 6 uger henne - sal dog ikke have 3D scanningen før jeg er omkring uge 27, og det ligger laaaaangt ude i fremtiden lige nu

Hvad har du givet for 3D scanningen?

Anmeld

23. december 2009

lulle1985

dejlige billeder rosa, syntes han ser rigtig sød ud

Anmeld

23. december 2009

lillemunk

Så fin 3300 er da en flot vægt, at ende ud med.
Så skønne billeder

Anmeld

23. december 2009

Diana...

ÅHH Lille bebs ihh det er bare så fantastisk. Kan godt forstå du stolt 

Anmeld

23. december 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Her er han, min lille skat. Han ville ellers overhovedet ikke vise sig og begravede ansigtet i moderkagen eller mellem begge arme (eller fødder!!!) så vi måtte gå en tur og komme tilbage senere... Da var han så heldigvis lidt mere samarbejdsvillig, og selvom billederne bestemt ikke er de skarpeste så kan man godt fornemme hans lille ansigt Han voksede desuden HELT efter vækstkurven og hvis han fortsætter med det ender han på ca. 3300g.

Kh

En stolt Rosa 22+3

Her er hans lille ansigt og derefter et billede af ham helt "klappet sammen" med numsen nederst og benene op langs med kroppen

Nårhh et fint lille ansigt han har...og sikke smidig han er

Jeg glæder mig også selv til næste scanning den 6. januar og vil helt klart også have en 3D/4D scanning senere.

Tillykke med den lille smukke dreng

Glædelig jul

Knus Dorthe

18 + 3

Anmeld

23. december 2009

wamse

Sikke fin og fantastisk han er Jeg fik selv lavet nogle super billeder da jeg ventede Lærke, og var/er bare så glad for billederne

Anmeld

24. december 2009

Kløver

Rosa skriver:

Kh

En stolt Rosa 22+3

Sikke nogle gode fotos :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.