ingen tegn på dregn eller pige :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.975 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. december 2009

lillemunk

Så gik turen til scanningen igen og jeg glæde mig helt vildt.....håbe jo sådan på at få fortalt om der gemte sig små piger eller små prinser inden i maven.....

Men JM kunne ikke se noget der lignede en dreng og da hun fandt noget ja så kunne hun ikke finde det igen..... så indtil videre må jeg bare vente og håber på vi kan se det ved næste scanning.

Men tvillingerene var så fine og der var meget gang i dem
Vi er oppe på 15 cm og ca 135 g... Så fine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Malene84

uuuuhhh hvor bliver det altså bare spændende søde God at det hel gik godt. Hvilken scanning var det du var til?

julekram

Anmeld

22. december 2009

lulle1985

dejligt og høre det gik godt med scanningen og de har det lige som de skal have det....

så må kønnet komme næste gang...

hvor mange scanninger har man egentlig når man venter tvillinger?

Anmeld

22. december 2009

lillemunk

lulle1985 skriver:

dejligt og høre det gik godt med scanningen og de har det lige som de skal have det....

så må kønnet komme næste gang...

hvor mange scanninger har man egentlig når man venter tvillinger?

Jeg bliver scannet hver 14 dag... Så dejligt at få lov til at følge dem så tæt

Ja næste gang kan vi se det

Anmeld

22. december 2009

lillemunk

Malene84 skriver:

uuuuhhh hvor bliver det altså bare spændende søde God at det hel gik godt. Hvilken scanning var det du var til?

julekram

Bare helt alm. kontrol for at se om de vokser som de skal, så dejligt at følge dem... Bliver du også scannet hver 14 dag???

Anmeld

22. december 2009

lulle1985

lillemunk skriver:

Jeg bliver scannet hver 14 dag... Så dejligt at få lov til at følge dem så tæt

Ja næste gang kan vi se det

ej det må bare være vildt dejligt... jeg selv har kun 2 i hele graviditeten

Anmeld

22. december 2009

Malene84

Nej bliver DESVÆRRE ikke scannet hver 14. dag - slet, slet ikke... men dine er enæggede ikke? for der må forskellen ligge. De skal holde mere øje med enæggede tvillinger, da de deler meget mere end tveæggede tvillinger gør.

Jeg måtte betale for min kønsscanning, der da ville gå aaaalt for lang tid imellem mine scanningerne. Min sidste scanning fra NF - og det var i uge 13 - nu er jeg i uge 19 + 0 og skal til MD scanning på mandag d. 28

kram

Anmeld

23. december 2009

lillemunk

lulle1985 skriver:

ej det må bare være vildt dejligt... jeg selv har kun 2 i hele graviditeten

ja det er vildt dejligt
Er bestemt heller ikke ked, at jeg skal ud og køre en hel time hver gang for at blive scannet.

Anmeld

23. december 2009

lulle1985

lillemunk skriver:

ja det er vildt dejligt
Er bestemt heller ikke ked, at jeg skal ud og køre en hel time hver gang for at blive scannet.

det tror jeg bestemt heller ikke jeg ville have haft noget imod

Anmeld

23. december 2009

lillemunk

Malene84 skriver:

Nej bliver DESVÆRRE ikke scannet hver 14. dag - slet, slet ikke... men dine er enæggede ikke? for der må forskellen ligge. De skal holde mere øje med enæggede tvillinger, da de deler meget mere end tveæggede tvillinger gør.

Jeg måtte betale for min kønsscanning, der da ville gå aaaalt for lang tid imellem mine scanningerne. Min sidste scanning fra NF - og det var i uge 13 - nu er jeg i uge 19 + 0 og skal til MD scanning på mandag d. 28

kram

Jo mine er enægget og der er meget kontrol med dem. Det er fordi de kun har en moderkage.
så man holder øje med at den ene ikke stjæler fra den anden.

Det er så dejligt at følge dem så tæt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.