Glædelig jul til jer alle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Tina2

Rigtig glædelig jul til jer alle og et supergodt og lykkebringende nytår

Jeg håber vi kan ses engang til sommer igen allesammen, det kunne virkelig være hyggeligt! Synes det er fantastisk denne gruppe stadig eksisterer og I betyder mere for mig end I ved  Så vil rigtig gerne ses med en masse af jer i det nye år.... Håber vi kan holde en sommerfest når vi er færdige med huset....

Vi holder jul i Thisted hos mine forældre. Vi bliver 15! Det bli'r skønt at holde med hele familien  Mine to niecer kommer også, så der bliver liv og glade dage! Filippa er 8½ mdr og trasker allerede rundt mellem møblerne og slipper ind imellem, så kan være hun kan gå med rundt om juletræet

Håber I alle får en dejlig jul, pas godt på jer selv og jeres dejlige unger, søde piger!

Stort julekram fra Filuca, Milas & Tina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Susan1978

I lige måde (fedt billede) 

og så benytter jeg da tråden her til også at ønske jer alle en god jul og et fantastisk nytår..

Jeg vil som Tina sige at jeg også håber at vi ses til sommer eller der omkring..

Jeg er også mega glad for denne gruppe stadig holder sammen. 

Juleknus fra os alle.

Anmeld

23. december 2009

Annette

Dejlige unger

Ja rigtig glædelig jul til jer alle.
Jeg vil også gerne se en del mere til jer i det nye år (nu tænker jeg lige på nordjylland) men skulle der komme nogen forbi fra andre dele af landet skal I være velkomne

Dejligt at vi har en gruppe, hvor vi kan dele godt og ondt og få vendt nogle ting, hvor andre nok ville være tilbøjelige til bare at snakke en efter munden...

Rigtig glædelig jul og et tossegodt nytår

Annette og Oliver

Anmeld

23. december 2009

lene

skønne unger  ja det kunne da være hyggeligt med et sommermøde

rigtig glædelig jul og godt nytår

Lene, Clara og Mathias som er taget ned til bedsteforædrene for at købe juletræ og pynte det til i morgen =0)

Anmeld

23. december 2009

Muslingen

Hej allesammen.

Også rigtig glædelig jul og godt nytår herfra.

Håber også vi ses i det nye år.

Kh Fie

Anmeld

23. december 2009

Fines mor

Kære alle tøser, børn og jeres ægtemænd;-))

Jeg vil også gerne ønske jer en glædelig jul, og et lykkebringende nytår;-) Jeg håber som alle andre, at vi kunne finde en ny dato for en komsammen. Skal vi ikke????

Vi holder jul hos min søster, og pigerne glæder sig helt vildt.

Idag lillejuleaften skal vi pynte juletræ med mormor, og besøge morfar på kirkegården  Bagefter spiser vi en light julemiddag her, og ønsker hinanden en god jul ;-))

Pas på jer selv, i er guld værd !!

KNUS

Anmeld

23. december 2009

karina1980

også rigtig glædelig jul skal lyde herfra og et godt nytår,

jeg håber ligesom jer andre at vi kan ses i det nye år,

Anmeld

23. december 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Også rigtig glædelig jul herfra til jer alle 

Vi får en rigtig travl dag i morgen. Der bliver ikke rigtig nogen ventetid.. 

Først skal vi til morgenfødselsdag hos Allans kusine som har fødselsdag d. 24. Det gør vi hver jul.... 

Vi tager lige et smut forbi kirkegården til min far.. Det skal gøres. 

Så skal vi til æbleskiver hos vennerne fra drengenes bar-loge,

Der efter skal vi så til mine forældre til juleaften.... 

Glæder mig! 

Anmeld

26. december 2009

Sofie

Hej med jer tøser

Også en rigtig glædelig jul til jer. Håber I havde en rigtig dejlig aften og nogle dejlige juledage.

Vi holdte juleaften hos min far og Annette og det gik rigtig godt. Freya og Loke var så søde og kunne godt holde ventetiden ud til de fik pakker.

Vil da også lige benytte lejligheden til at sige tak for endnu et år sammen med jer. Håber også på vi kan ses måske til sommer. I perioder skriver jeg og ikke så meget i andre perioder, men jeg er tit lige hurtigt inde og læse lidt fra jer og jeg ved jo hvor I er når jeg har brug for det...

Altid er I parate til et opmundrende ord, lytte osv osv. Det skal i have mange mange tak for :-)

Glædelig jul og rigtig godt nytår (pas nu på jer selv og familien)

Kh Sofie

PS.. Lige et par vedhæftet pics.. Et fra juleaften.. et fra julekortene og en collage vi lavede til bedsteforældrene.. Billederne er taget af vores bryllupsfotograf som lige kom med et godt tilbud til os. Vi har fået helt vildt mange billeder og rigtige mange super gode.

Anmeld

27. december 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Ej, hvor er det altså bare super gode billeder i har fået taget af ungerne Sofie...  Rigtig gode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.