Kvalme!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.836 visninger
29 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Jahuu

Hvordan kan i få enhverdag til at hænge sammen??? Jeg har ligget i sengen siden torsdag og kan bare ingenting, og der er ingenting der hjælper... Det er bare super øv.

Hvor længe varede jeres??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

MorTilSnartFire <3

Jahuu skriver:

Hvordan kan i få enhverdag til at hænge sammen??? Jeg har ligget i sengen siden torsdag og kan bare ingenting, og der er ingenting der hjælper... Det er bare super øv.

Hej Mit varede fra uge 10 til uge 25-26 , tror jeg Det var i hvert fald længere, end hvad lægen sagde

Men prøv at spise nogle mariekiks inden du rejser dig fra sengen, eller spis bananer Det tog toppen af min kvalme. Og spis lidt, men mange gange om dagen

Jeg begyndte pludseligt at få en trang til syltede agurker og da jeg begyndte at spise sådan nogle stykker om dagen, forsvandt min kvalme sjovt nok Men det er ikke lige så almen

Hvor langt er du henne?

Knus Sabrina 29+6

Anmeld

22. december 2009

lollandpigen

Hejsa....

Slet ikke for at skræmme dig men jeg er i uge 9+0 idag og jeg har haft kvalme siden den 4 november hvilket er den dag de mener jeg er blevet gravid så det kan vare ved meget længe....

Jeg havde den værste kvalme da jeg var i 6 uge men efter 7 uge begyndte det at tage lidt af men de sidste 2 dage har jeg været rigtigt dårlig....

Hvad gør du for at dæmpe kvalmen??

Jeg prøvede med Markrel i tomat lyder ulækkert men det hjælp faktisk..... Smiler

Havde næsten prøvet alt og ville bare finde noget der kunne tage det værste....

Håber det snart bliver bedre for dig.

De bedste hilsner fra Lollandpigen 

Anmeld

22. december 2009

Svenne

Det eneste, der virkede, når jeg havde kvalme var at spise! Jeg ved godt, det er det sidste man har lyst til, når man har kvalme og kaster op! Men jeg tvang mig selv til at spise noget - også hver gang efter, jeg havde kastet op..

Anmeld

22. december 2009

CamillaT89

Jeg har kun indtil videre lidt kvalme, men det hjælper for mig at spise en masse grøntsager og drikke noget vand

Anmeld

22. december 2009

SaNiNa

ved ikke om jeg tør fortælle dig det men mit startede omkring uge 8-10 stykker og jeg stod ikke rigtig ud af sengen før jeg var 25 uger henne og der kastede jeg stadig op og det forsatte ind til jeg hvade født.

men mit var så ikke kun kvalme, jeg fik osse den ene lungebetændelse, bihulsbetændelse, mellemørersbetændelse, blærebetændelse efter den anden og hvade høj feber hele tiden.

jeg kunne holde kvalmen lidt henne ved at drikke ½ L blå mathilde hver morgen men kun ½ L

Anmeld

22. december 2009

Jahuu

Jeg er 6+5 idag, så der er lang vej...

Jeg har stort set prøvet alt fra seaband til diverse mad, men det kommer lige retur. Har dog ikke kastet op siden igår, men det er dog ikke særlig nemt at få nóget mad ned.

Lægen har givet mig nogen piller så jeg bare kan få lidt ud af julen, men har det ikke vildt godt med at tage dem.. Jeg må tage 3 om dagen, men har holdt mig på 1 og de hjælper da lidt, men er stadig ikke på toppen...

Anmeld

22. december 2009

Sisley

Min kvalme startede omkring uge 5-6 og sluttede omkring uge 13-14 - pludselig var den væk og det var bare så befriende! Jeg troede det var løgn når andre påstod, at det ville slutte på et tidspunkt.

Brød, juice, yoghurt og knækbrød var godt for mig. Det siges desuden at ingefær er rigtig effektivt - du kan købe det som piller fx i Matas eller selv lave the: Køb en hel ingefær i supermarkedet og skær ca. 10 tynde skiver til et stort glas kogende vand. Du behøver ikke tage skiverne op igen, men hvis du vil have dem op, skal det trække ca. 10 minutter. Jeg puttede en skive citron i og lidt sødestof.

Det skal nok blive bedre!

Sisley
20+2

Anmeld

22. december 2009

Jahuu

Sisley skriver:

Min kvalme startede omkring uge 5-6 og sluttede omkring uge 13-14 - pludselig var den væk og det var bare så befriende! Jeg troede det var løgn når andre påstod, at det ville slutte på et tidspunkt.

Brød, juice, yoghurt og knækbrød var godt for mig. Det siges desuden at ingefær er rigtig effektivt - du kan købe det som piller fx i Matas eller selv lave the: Køb en hel ingefær i supermarkedet og skær ca. 10 tynde skiver til et stort glas kogende vand. Du behøver ikke tage skiverne op igen, men hvis du vil have dem op, skal det trække ca. 10 minutter. Jeg puttede en skive citron i og lidt sødestof.

Det skal nok blive bedre!

Sisley
20+2

Lægen sagde til mig at jeg nok ville få det råd om ingefær. Men at jeg ikke måtte bruge det, for der var nye undersøgelser igang, og man mener måske det er skadeligt for barnet

Anmeld

22. december 2009

Sisley

Så vidt jeg ved gælder det kun kosttilskud med meget høje koncentrationer af ingefær, men tjek selvfølgelig med lægen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.