Livet er lutter lagkage i dag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. april 2008

Doktor Doolittle

for jeg er bare glad i låget :))

Tænk engang, jeg mærker mig selv fuldstændig tydeligt (første gang i mange år), fornemmer mine egne grænser og kan se mine egne kvaliteter helt klart (L)

Og.... så er det jo også bare en fantastisk dag, hvor jeg har FRIIIII (skal godt nok lave foredrag meeeeeen det går sgi lidt trægt med det ), solen skinner over lille Danmark, fuglene pipper, om lidt skal jeg drikke en kaffe på vores dejlige altan, om en time skal jeg have vokset ben og i eftermiddag skal jeg bare lege lege lege med mine skønne unger og deres lige nu ret så dejlige far (L)

Er jeg bare en heldig kvinde eller hvad? 8D

KRAAAAM (H) fra Tina på vej til sol og lækker farve i ansigtet (C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2008

Stumpen

Hej Tina..

Det er dejligt at du er glad i dag, men husk nu på det jeg lige har skrevet til dig i din indbakke... ;)
(H) Anja..

Anmeld

29. april 2008

st

Jamen fedt Tina. Det er da dejligt at du har fundet det gode humør frem, til trods for sidste uges bekymringer. Det tyder på, at I har fået talt ud om tingene, og at det ser lyst ud for jer. Det giver glade ører, som man siger her i Jylland. :D

Hold os endelig opdateret, og husk på, at der ikke er noget der ikke er så skidt, at det ikke er godt for noget.

Klem st.

Anmeld

29. april 2008

Doktor Doolittle

Stumpen skriver:

Hej Tina..

Det er dejligt at du er glad i dag, men husk nu på det jeg lige har skrevet til dig i din indbakke... ;)
(H) Anja..

Hej Anja

Ja det vil jeg huske, tak for din hilsen (L)

(H) fra Tina der vist bare har lært at være glad i nuet og tage hvad der kommer til dén tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.