Allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Sabsy

Hej!

Kan det passe at jeg allerede har "mælk" i produktion? (uge 18)

- Sad forleden med min mand i sofaen og så tv, også ser jeg at min grå natbluse var driv våd. Jeg gik lidt i panik og tænkte hvad fanden er det, men fandt så senere hen ud af at det var råmælk.

Det er tidligt syntes jeg, når mine andre gravide veninder først fik det i uge 25 -30.

Kram Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

luckas-mor

SabrinaJuul skriver:

Hej!

Kan det passe at jeg allerede har "mælk" i produktion? (uge 18)

- Sad forleden med min mand i sofaen og så tv, også ser jeg at min grå natbluse var driv våd. Jeg gik lidt i panik og tænkte hvad fanden er det, men fandt så senere hen ud af at det var råmælk.

Det er tidligt syntes jeg, når mine andre gravide veninder først fik det i uge 25 -30.

Kram Sabrina

jeg fik det også meget tidligt omkring uge 19-20 og har fået a vide da jeg spurgte lægen at det var meget forskelligt fra kvinde til kvinde, for min mor fik først mælk da hun sku til a føde..

men det er måske bare normalt for dig ligesom det åbrntbart er for mig:p

natascha 32+1

Anmeld

22. december 2009

JustAnotherName

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.

Nogle får det næsten med det samme i graviditeten, og andre (her mig selv inkl - og jeg har været gravid to gange!) har ikke haft mælk i brysterne før EFTER jeg fødte mine børn.

Det har ingen betydning for, om man har meget eller lidt mælk til sin baby.
Og heller ingen betydning for amningen som sådan - andet end det har den fordel, at din baby så sikkert kan sutte og få mad med det samme, og ikke skal sutte forgæves i lang tid, før mælken løber til (det er oftest på 2-3 dagen efter fødslen at mælken rigtigt løber til).

Anmeld

22. december 2009

JustAnotherName

Må jeg i øvrigt komplimentere dig - hvor er du dog en køn pige

Anmeld

23. december 2009

Sabsy

JustAnotherName skriver:

Må jeg i øvrigt komplimentere dig - hvor er du dog en køn pige

Mange tak

Og sikke dog nogle vidunderlige børn du har

Glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.