WOW... jeg har store bryster!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2009

Rikke, Liam & Linus

bette skriver:

hunkemøller har ikke størrelser over D

Nå for søren. Der var jeg ikke til megen hjælp så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

bette

RikkeØ skriver:

Nå for søren. Der var jeg ikke til megen hjælp så

hehe går nok har nemlig selv derinde for at spørge om en E men det havde de slet ikke derinde.. desværre.. det er ellers noget biligere end så mange andre steder

Anmeld

22. december 2009

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Malene84 skriver:

Hey piger,

Skal simpelthen lige ud med det, da det er noget jeg aldrig har prøvet før...

hmmm tror jeg er ude i et lille problem... manden har længe kigget meget interesseret på mine enormt ømme bryster - som normalt boltre sig i en 75E. Jeg har i mange år brugt 75C, men blev så målt af en prof og skulle bruge 75E  UPS...

nå, men...  en veninde gav mig et godt råd - som jeg gerne vil give videre - at jeg skulle købe en amme bh, længe før jeg skulle føde, da det er et helved at købe bh når man har født og virkelig har ondt. OG MAN KAN FÅ 50% I CHANGE INDTIL NYTÅR.

Jeg gik så troligt af sted med manden igår og ville prøve amme bh'er. Shit, shit, shit... hun startede med at komme med en 75E (som jeg jo normalt bruger)... endte med en 75J WHAAAT!!!! Det er gået totalt forbi mit hoved, at de skulle være vokset så meget allerede. Ekspedienten sagde så, at det var et nummer større end hun ville have givet mig normalt, men at man skulle regne med de voksede endnu mere når der kom mælk i - hun tilføjer så lige til sætningen - at jeg maks må vokse én størrelse mere, da butikkerne "kun" fører til H... I kan vel tænke jer til blikket hos min mand... haha... han var meget stolt af sin gravide hval med store brysterMen tøser... skynd jer ned og gør et kub inden nytår!!!!! der er mange penge at spare.

Hvor meget voksede I i størrelsen efter I fik mælk i? Kan jeg regner med det hun sagde med én til to størrelser?

mega julekrammer

Jeg startede med at bruge 80B, men den første måned brugte jeg hospitaltrusser, to trusser sat sammen med sikkerhedsnåle, da jeg ikke kunne holde ud at mine bluser blev våde konstant...

Nu bruger jeg 85D

Anmeld

22. december 2009

Pige2009

bette skriver:

hunkemøller har ikke størrelser over D

Jooo det har de da. Mine almindelige BH'er er 75F og de er fra Hunkemøller

Anmeld

22. december 2009

Tina2

Mine voksede 1 str efter der kom mælk i, men jeg købte først da mælken var løbet til. For det er lidt svært at købe inden synes jeg, man aner jo ikke hvor store de bliver....

Første gang gik jeg fra en B til en E skål og 2. gang fra en C til en F-skål.

Er nu tilbage i C:-)

Anmeld

22. december 2009

kiroo

Ranarupta skriver:

Hihi, jeg har også været i Change, bare for at lure, for mine er ikke vokset endnu.

Og dér fortalte sælgeren mig det samme med størrelse, MEN at de har sådan nogle forlængere til lukkemekanismen på ryggen og det kan jo hjælpe lidt...

Og jeg håber godt nok ikke, at der ikke findes nogle amme-bh'er i elefantstørrelse, da jeg så godt nok får noget af et problem... 

det der forlænger hjælper ikke på skålen jo..

jeg steg og vildt meget i str.med den første og lige inden jeg fødte og da mælken var ved at løbe til var jeg nok steget 5 skål str. men her anden gang er det ikke så eget nu er de bare blevet lange g skal næsten rulles op, så når jeg er færdig med at amme ville jeg gerne under kniven.. de trænger sku til et løft.

noget helt andet jeg har aldrig brugt en amme bh, libro laver sådan nogen toppe som er smadder gode og sove med, de sælger dem på glostrup til 30kr.

Anmeld

22. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

hej

Jeg steg 2størrelser under graviditeten, og er nu en 75 E

Og kan kun som de andre siger, fraråde bh'er med bøjle, da det ikke er særlig rart, bruger kun sports bh'er, da der ikke er noget der kan irritere.. håber du finder nogle i din størrelse .

god jul .

Anmeld

22. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg gik fra 75 B til 65E siden august, men de er ikke blevet mere end en reel skål større... Siger damen i butikken... De sidder bare mere... svulstigt?   

Anmeld

22. december 2009

MM1987

Hej..

Nu har jeg ingen personlig erfaring med amme Bh'er...

Men jeg har solgt dem, da jeg arbejdet i MissYa...

Vi anbefalede altid vores kunder først at købe dem lige inden eller efter de havde født, da man jo først har den rigtige størrelse når mælken er løbet til...

Men jeg kan godt forstå din veninde argument med at man hverken har tid eller lyst (når de gør ondt) lige efter fødslen...

Jeg har tænkt den bedste løsning måske ville være at købe lidt forskellige størrelse lige inden og sørge for de kunne byttes (de skal kunne byttes rimelig længe da det oftes er standard bh'er) og så sende manden ned med dem der ikke dyr og bytte dem til den rigtige størrelse...

Hvis det går helt gal med størrelse må du købe dem et nummer større i omkreds og så få syet dem ind...da skålen bliver større med omkredsen...

Har du set hjemmesiden www.hotmilk.dk det er flotte amme bh'er...og også noget manden vil synes om

Held og lykke med det hele...

Anmeld

23. december 2009

bette

Linda2009 skriver:

Jooo det har de da. Mine almindelige BH'er er 75F og de er fra Hunkemøller

hmm underligt.. for jeg fik af vide at min størrelse kunne man ik få derinde..
det var i viborg. måske der er forskel på butikkerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.