Så er der kun 3 dage til :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2008

Truttenberg

Uhh så er der kun 3 dage til at pigerne og jeg overtager det nye hus. Så på onsdag aften så er jeg lejer af et rigtig läkkert hus .. Og så skal der males i stor stor stil .. Og ja i näste uge skal jeg pakke alle vores beskedne ejendele. Jack har fået alle möblerne, så det er kun pigernes värelser og vores töj som skal pakkes ... Men hold op jeg gläder mig :)

Ja, og så gläder jeg mig til at st kommer og besöger os den 16 Maj, sammen med hendes dejlige mor (H)

Uha det er spändende syntes jeg. (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

Doktor Doolittle

Det lyder dejligt :) Hvor ligger huset henne?
Jeg håber det kommer til at gå godt med flytning og det hele og at I hurtigt bliver glade det nye sted :)
Bliver Jack egentlig i Sverige?

Jeg har i øvrigt sendt dig et brev ;)
(H) fra Tina

Anmeld

29. april 2008

Stumpen

Hejsa..

Det bliver da så skønt for jer og få jeres eget og få startet på en frisk.. Med din lækre stil, så får i snart en overfed møbleret lejlighed..
(H) Anja..

Anmeld

29. april 2008

st

Kære Trut.

Hvor er jeg glad for at høre, at I er finde jeres ståsted efter skilsmissen. Jeg er klar over, at det må være hårdt for jer. Men jeg er sikker på at I har det der skal til for at holde møllehjulene kørende. Du er en stærk og sej kvinde. Det er mit indtryk, selvom vi kun kender hinanden her på nettet. :)

Jeg er spændt på at høre mere til jer, når I er kommet mere på plads.

Mange knus fra st.

Anmeld

30. april 2008

Munder

Tillykke med det. Det er da dejligt for dig og pigerne, at I får en ny start:).

(H)
Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.