krøller eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. december 2009

karina1980

jasmin har jo længe ønsket sig krøller i hele håret, så idag lavede jeg så krøller med krøllejernet, normalt fletter jeg det bare

men her er lige et med krøller og et uden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Annette

naiiii hvor blev hun fin
Du kommer til at stå hver morgen og krølle hår på hende for eftertiden, ggg

knus Annette

Anmeld

21. december 2009

Tina2

Hvor er hun fin:-) Filuca elsker også at få krøller, men det holder kun et par timer med krøllejern fordi hun har så mega tykt hår, så nogle gange efter hendes bad fletter jeg 15-20 fletninger og så sover hun med dem. Dagen efter når de bli'r pillet ud krøller håret helt vildt!!!!

Der skal så lige krammes lidt blød voks i, så holder det bedre og nul balsam efter badet, for så bliver krøllerne helt flade....

Anmeld

22. december 2009

karina1980

Tina2 skriver:

Hvor er hun fin:-) Filuca elsker også at få krøller, men det holder kun et par timer med krøllejern fordi hun har så mega tykt hår, så nogle gange efter hendes bad fletter jeg 15-20 fletninger og så sover hun med dem. Dagen efter når de bli'r pillet ud krøller håret helt vildt!!!!

Der skal så lige krammes lidt blød voks i, så holder det bedre og nul balsam efter badet, for så bliver krøllerne helt flade....

det var også helt væk i går aftes, så har lovet hende at vi laver dem igen 2 juledag og så putter jeg lidt voks i(har sprayvoks) så det kunne holde til en hel dag,

men her er det fordi hun har så glat et hår  i forvejen det ikke holder men vi bruger normalt også flette metoden, den har hun også mere tålmodighed til

Anmeld

22. december 2009

Susan1978

hvor er hun fiiiin

Eas fletter jeg også... hvis hun altså selv gider.. for ellers er det et helvede..

Anmeld

22. december 2009

Muslingen

Nej hvor er hun fin. Amalie vil også gerne have krøller. Måske skulle jeg prøve juleaften...

Anmeld

22. december 2009

Tina2

Ja prøv da det Fie:-) Flet det når det er vådt imorgen aften, brug ikke balsam:-) Og når du tager dem ud d. 24 om morgenen (eller senere hvis de skal holde længe) så kram lidt voks i det:-) Og evt lidt lak inderst, så det holder flot :-) Her er et billede af Filuca sidste år juleaften:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. december 2009

Susan1978

Tina2 skriver:

Ja prøv da det Fie:-) Flet det når det er vådt imorgen aften, brug ikke balsam:-) Og når du tager dem ud d. 24 om morgenen (eller senere hvis de skal holde længe) så kram lidt voks i det:-) Og evt lidt lak inderst, så det holder flot :-) Her er et billede af Filuca sidste år juleaften:-)

før høvlet et garn Tina...  Det er sååå smukt..

og nu er det bare så meget længere oveni.

Jeg vil høre Ea om hun ikke vil have krøller juleaften.. så vi fletter i morgen aften når hun har været i bad..   også prøver vi lige uden balsam.

Anmeld

22. december 2009

Tina2

Susan1978 skriver:

før høvlet et garn Tina...  Det er sååå smukt..

og nu er det bare så meget længere oveni.

Jeg vil høre Ea om hun ikke vil have krøller juleaften.. så vi fletter i morgen aften når hun har været i bad..   også prøver vi lige uden balsam.

Ja, det er helt sindssygt så meget hår Filuca har. Hun fik faktisk klippet 3 cm af i sidste uge, det trængte det også til:-)

Inden hun blev klippet gik det til taljen, så er stadig pænt langt. Men ingen problemer, hun reder det selv og tillader også mig at gøre det:-) Og har det fint med hårvask.

Synes da bestemt I skulle prøve, stram fletningerne godt til, så krøller det mere:-)

Knus Tina (som allerede er bestilt af sin bror til at ordne garn på den store niece Sienna imorgen aften, men lad os nu se om hun vil)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.