Snydt IGEN !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. april 2008

82Miraklet

Altså altså altså... Sidst jeg skrev var den glædelige nyhed at jeg mente jeg havde fået mit L..., men nej det skulle åbentbart blive ved tanken. Jeg pletblødte meget meget lidt den ene dag og så færdig og har INTET mærket siden.. altså nu er der så gået 73 dage og kan fortsat bare vente.. hvor er det dog bare træls !!! :'( Mener bestemt ikke jeg kan tælle den ene lille pletblødning med som en menstruation !!!! Hvad mener I ?? Maria, som snart er ved at være godt træt af at tælle dage !!!! :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

Honningblomst

Øv, stakkels dig...det må virkelig være træls og frustrerende...heller ikke fair det skal være så svært for nogen.
Knus Eva...håber snart der sker noget for jer...

Anmeld

29. april 2008

Mathilde

Hej Maria

Hvor er det træls for dig:( Det må virkelig være frustrerende for du kan jo ikke gøre andet end at vente...
Jeg ved ikke om en pletblødning tæller for en mens, men jeg tvivler stærkt på det.
Håber snart der sker noget...

(H)Mathilde

Anmeld

29. april 2008

Pia.

Tror desværre ikke det tæller med:S.... men jeg håber det meget snart må lykkes for jer, det fortjener I virkelig....

Stort knus til jer.... (H)

Anmeld

29. april 2008

Pia

HEj Maria..

Nu har jeg ikke lige fulgt helt med, men kunne det ikke tænkes du er gravid?
Mange har jo en pletblødning inden for de første uger af graviditeten.
Og du kan jo være en af dem der danner hcg langsomt og det derfor kun kan se ved en blodprøve.
Prøv da at tage kontakt til din læge. For det lyder mærkeligt med kun en pletblødning.

Mvh Pia.

Anmeld

30. april 2008

Balderson

[citat][f][småt]Maria82 skriver:[/småt][/f] Altså altså altså... Sidst jeg skrev var den glædelige nyhed at jeg mente jeg havde fået mit L..., men nej det skulle åbentbart blive ved tanken. Jeg pletblødte meget meget lidt den ene dag og så færdig og har INTET mærket siden.. altså nu er der så gået 73 dage og kan fortsat bare vente.. hvor er det dog bare træls !!! :'( Mener bestemt ikke jeg kan tælle den ene lille pletblødning med som en menstruation !!!! Hvad mener I ?? Maria, som snart er ved at være godt træt af at tælle dage !!!! :( [/citat] Hej Maria Jeg ville helt klart kontakte min læge og lige hører, bare for en sikkerhedsskyld.. Jeg er selv en af dem som altid kun har fået mens i 2 dage og så var det slut.. Heldig har jeg altid fået at vide fra mine veninder, men personligt så har det da været svært at vide om det nu var mens.. Så kan sagtens følge dig.. Men for mit vedkommende har det ikke haft indflydelse på at jeg ikke kunne blive gravid, selvom det var lidt jeg blødte og i kun 2 dage.. Har du tjekket om du er gravid? Mvh Jill, som har termin til august

Anmeld

30. april 2008

82Miraklet

Hej Tjekket om jeg er gravid.... tjekker en gang om ugen, for ved jo ikke om jeg kunne være så heldig og have haft en ægløsning, men der er ikke meget der tyder på det desværre...:'( Skal til lægen i næste uge... men det er jo meget "normalt" at piger med pco ikke får deres menstruation...... og det ved jeg jo godt, men det er da godt nok træls !!!

Anmeld

30. april 2008

Miaand

Hej Maria
Har du set det jeg skrev til dig på augustdebatten for lang tid siden. Ang min veninde som også har pco?

Kh Mia ; Naja 060806 og Jonas 231007

Anmeld

30. april 2008

82Miraklet

Miaand skriver:

Hej Maria
Har du set det jeg skrev til dig på augustdebatten for lang tid siden. Ang min veninde som også har pco?

Kh Mia ; Naja 060806 og Jonas 231007

Nej det tror jeg ikke jeg har fået set, desværre.. Hvad havde du skrevet ??

(H)

Anmeld

8. maj 2008

Miaand

Hej Maria
Her er hvad jeg skrev inde på august:

"Jeg ved ikke om du har hørt om det før, men jeg har en veninde der også har PCO (som blev mor for 4 mdr siden ) Hun deltog i et forsøg hvor man skulle spise efter en bestemt diæt. Hun måtte kun spise proteinholdigt mad og grøntsager i læssevis! INGEN sukker at all! Hun tabte sig en del ved denne kur, og mange PCO symptomer forsvandt. Og vupti blev hun gravid, og dte var ikke engang planlagt

Ville bare lige oplyse dig om det

Rigtig søde billeder af Naija

Knus Mia, Naja 06 og Jonas 07 "

:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.