Ingen rigtige lyster !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. december 2009

Mortil2-87

ja som i kan se har jeg desværre ingen rigtige lyster til min kæreste efter fødslen,. Vi har haft sex 2 gange efter vores datter er kommet og tror virkelig han er ved af springe.! 

kan godt have lyst, men det er for det meste om dagen, hvor den lille sover og alting er gjort. ( Men der er han jo self ikke hjemme )

Nogen der kender det ? Hvordan får man sex livet op igen .. ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

karina1980

jeg har altid fået at vide at jo mere sex man har jo mere får man lyst til,

hvad hvis i nu går igang selvom lysten ikke lige er der, kommer den så???

personligt er jeg jo en af dem der sexer rigtig meget og selvom jeg egentlig ikke har bragende lyst, ja så skal der ikke meget til at få mig igang.

men det nu meget naturligt at man falder af på den efter man får barn, der er sket en masse med kroppen og man skal lige lærer sin nye rolle at kende og sin nye krop

men hvad tror du selv der skal til for at din lyst vender tilbage, er det noget du skal gøre eller er der noget du tror han kunne gøre

Anmeld

21. december 2009

ghm

Jeg tror ikke det er lysten, der mangler men nærmere det er overskudet.
prioritér sex lidt højere end de sure pligter, og de første par gange finder tiden, selv om du ikke synes den er til sex.
Når du har oplevet et par gange at det også giver velvære bagefter så kommer det mere naturligt og så tænker du ikke over det.
Du kunne jo bruge den ekstra tid du har i løbet af dagen til at hvile ud og planlægge hvordan du kan overraske din mand.
Som nybagt mor er det vigtigt og lytte efter sine egne behov ligeså mandens.
Ingen tvivl om at den nyfødte fylder meget men det er ikke kun kvinden der føler sig overvældet af det nye medlem af familien, men faderen ligeså så glem ham ikke.
Med det sagt mener jeg at manden ofte kun kan lave de "sure pligter" tømme ble spand, skifte lorte bleer. osv han er ikke en del at det intime, dig og barnet deler den første tid, og derfor har han brug for det med dig.

snart mor til tre
Ha en rigtig god jul

Anmeld

21. december 2009

Mortil2-87

ghm skriver:

Jeg tror ikke det er lysten, der mangler men nærmere det er overskudet.
prioritér sex lidt højere end de sure pligter, og de første par gange finder tiden, selv om du ikke synes den er til sex.
Når du har oplevet et par gange at det også giver velvære bagefter så kommer det mere naturligt og så tænker du ikke over det.
Du kunne jo bruge den ekstra tid du har i løbet af dagen til at hvile ud og planlægge hvordan du kan overraske din mand.
Som nybagt mor er det vigtigt og lytte efter sine egne behov ligeså mandens.
Ingen tvivl om at den nyfødte fylder meget men det er ikke kun kvinden der føler sig overvældet af det nye medlem af familien, men faderen ligeså så glem ham ikke.
Med det sagt mener jeg at manden ofte kun kan lave de "sure pligter" tømme ble spand, skifte lorte bleer. osv han er ikke en del at det intime, dig og barnet deler den første tid, og derfor har han brug for det med dig.

snart mor til tre
Ha en rigtig god jul

tak, Ja men "glemmer" det lidt når vi endelig går i seng om aften!. Også har jeg ikk lii overskudet til det og er træt.! Men jeg må prøve og komme op på hesten igen heheh

Anmeld

21. december 2009

ghm

Jeg kan sagtens følge dig, men der er flere ting i kan gøre så som og gå halvanden time tidligere i seng. Det er et punkt der skal overvindes, tiden efter barnet/børnene er lagt i seng er voksen tid, men voksen tiden behøver ikke være foran tv'et eller film, gæster eller andre ting.
Så som du siger "op på hesten igen"
smiler du sover som en baby bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.