til dem der født- blødning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
jeg fødte for 8 uger siden på fredag! men mit spøgsmål til andre der født er om det er nomalt man stopper med og bløde og så kommer det igen!

jeg bløder for 3 gang nu! hvor det har vært stoppet imellem værd gang. andre der prøvet det!
ville i gå til lægen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

- skriver:

Helt normalt...

Kan også være det er din mens der er på vej...

skal jeg ha min mems 2 gange på en månede! sidst blødt jeg i en uge som jeg gør ved mens og nu jeg begyndt igen

Anmeld

21. december 2009

Mira0911

Det kan være din mens... Er du blevet syet? Måske der er gået hul eller noget...

Anmeld

21. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

MoarJ skriver:

Det kan være din mens... Er du blevet syet? Måske der er gået hul eller noget...

ja

Anmeld

21. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

- skriver:

Det normalt når det ikke er længere tid siden du har født...

Det skal nok snart vende...

ok tak

Anmeld

21. december 2009

Mira0911

Christina -mor til elias! skriver:

ja

så kunne det måske være det der gør at du bløder... Som sagt, jeg kan ikke svare på om det kan være det...

Anmeld

21. december 2009

Ox.

Jeg fik at vide at efter man har født, kan man risikere at ens mens er møghamrende uregelmæssig det første års tid efter, jeg har kun haft det 1 gang siden jeg fødte, min datter er 4½ månede, men så blødte jeg også kraftigt de første 6 uger efter fødslen

Anmeld

21. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Sussie&Lilje skriver:

Jeg fik at vide at efter man har født, kan man risikere at ens mens er møghamrende uregelmæssig det første års tid efter, jeg har kun haft det 1 gang siden jeg fødte, min datter er 4½ månede, men så blødte jeg også kraftigt de første 6 uger efter fødslen

det så skod! for jeg skal gå med ben jo har ikk vært til den 8 ugers undersøglse endnu, så må ikk tag en tampong i , føler sgu jeg går med mormor ble! hader ben hehe og så jeg gået med ben siden jeg født så er godt træt af det nu!

Anmeld

21. december 2009

4kløver

Jeg er stoppet med at bløde for 3uger siden.. så nu venter jeg bare på mens..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.