Så håber i evt. kan berolige mig lidt.
Min datter er snart 4 mdr. gammel og vi har ikke hørt fra hendes far andet end en enkelt gang 11 dage efter hun blev født, sendte han en mail hvor han skrev: Tillykke med Silje... hans navn. Han har lavet meget lort, for at sige det mildt og 2 gange har Statsforvaltningen sendt faderskabspapirer til ham til underskrivning, som han ikke har reageret på, så nu skal det højst sandsynligt afgøres ved en retssag + at han heller ikke har betalt børnepenge til hende(hvilket jeg er godt tilfreds med, for vil ikke have noget fra ham) men kan det stadig betyde at han hvis han, bare for at irritere mig, kræver samvær med hende, så ville få det? Det ønsker jeg nemlig ikke han får, for han er ikke stabil som person, så vil han heller ikke være det som far og jeg har da jeg var sammen med ham samlet hans 2 drenge op, fordi han har lovet dem noget han ikke kunne holde gentagne gange. Jeg ønsker kun det bedste for min datter og det bedste for hende er altså ingen kontakt til ham. Hvis han nu havde været en superfar, som gjorde alt for hans børn, ja så kunne og ville jeg da ikke holde ham væk fra hende, for da jeg selv er skilsmissebarn ved jeg hvor vigtigt det er at kunne se sin far men ikke for enhver pris og i denne sammenhæng ville det gå udover min datter. Hun skal jo nok få sine knubs henad vejen men hun skal ikke såres af en som skal forestille at være en som er tættest på hende.
Anmeld