Hjælp :D hehe :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. april 2008

Monique

Har et spørgsmål omk. veer som jeg håber nogle kan og vil svare på :D

Da jeg fik min lille prinsesse blev jeg sat igang og var over på sygehuset, og fik af vide efter 2. dag at det meget sandsynligt blev om natten. (begyndte og få veer tidligere)
Men denne gang er jeg ikke blevet sat igang Endnu hehe og er hjemme så er da lidt nervøs for ved ikke lige hvordan det føles og få veer når man ikke er blevet sat igang og sådan hvis i forstår.

Men har det sådan her lige nu og har taget tid på det siden kl 21:25 :

Får en meget spændt mave, føles som om den trækker sig sammen, ondt i det øverste af lårene (som man kan have ved mens smerter, ondt i den nederste del af ryggen (virkelig ondt) og så føles det som om der er noget der trykker på endetarmen, altså ikke sådan trykker hehe (hvis i forstår)

Nogle der kan fortælle mig om det er noget?

På forhånd tak
(H) Monique

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

Loggidut

jammen det kan da snildt lyde som om du skal til at være mor...jeg krydser fingre for du har fået, eller er på vej til at få en lille bebs....uhhhh, hvor spændene...pøj pøj

Anmeld

28. april 2008

Lise

Mon du er igang med at føde nu? 8D

Jeg synes helt sikkert det lyder som veer du havde igår (og måske stadig har). Jeg gik selv i to dage med småveer (vidste ikke helt det var veer - troede bare det var endnu en af de trælse ting i slutningen af gravi (hvilket man jo egentlig også på en måde kunne sige det var)), og på andendagen om aftenen havde jeg ondt konstant, men ikke uudholdeligt (havde endnu ikke luret at det var veer), over lænden og lidt ned i bagen... Et par timer efter gik vandet til min store overraskelse, og SÅ kom der noget jeg var klar over var veer ;)

Jeg håber for dig at du er igang med fødsel - du er jo allerede gået noget over din termin... pøjpøj med det! Uuuuhhh, det er spændende :))

Lise

Anmeld

28. april 2008

Mathilde

Hej Monique

Jeg har ikke prøvet at have veer, så jeg kan ikke fortælle dig, hvad der er ved at ske...

Men jeg vil alligevel lige ønske dig held og lykke:) Jeg håber du føder snart, så du kan få din lille guldklump ud i dine arme(L)

Hvor er det spændende:))

(H)fra Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.