Hej i dejlige tøser!
Jeg er en pige på 18 år og med en bmi (sidst det blev tjekket) på 28, jeg er 172 og vejer 89 kg :O for 2 år siden ca vejede jeg de normale 58-60 kg men var stadig buttet efter min mening. Men jeg fik min kæreste som havde en sød tand, men som var veltrænede med vaskebræt osv,nu efter 2 år har han kun fået lidt mave og ja jeg ha taget ca 30 kg på og er over ullykkelig, jeg vil have min gamle figur tilbage, jeg vil ligne mig selv igen, jeg vil være glad for mig selv og have det godt med mig selv, jeg sidder og tuder bare af og skrive dette, jeg har en meget lav selvtillid og det går udover min kæreste. Jeg kan ikke klare og se sådan ud mere, Jeg har hverken uddsendet, brysterne eller kroppen, fattter ikke hvorfor jeg har en så dejlig kæreste?
Her de sidste par mdr synes jeg selv jeg har gjort lidt for det, jeg har droppet alt friture mad, spiser sjældent chips og dip (hvilket jeg spiste hver dag førhen), drikker dog stadig 1 litter eller sådan cola om dagen, spiser sjældent hvidbrød og bbruger becel let istedet for magarine.
Om aftenen der har jeg fået en lorte vane med og skal have nået i munden det var jo chipsene førhen, men dem har jeg prøvet og bytte ud med frugt, men alligevel har jeg taget ca 10 kg på af at lægge min kost om til det.
Jeg dyrker ikke motion da pengene ikke er der til det, vil gerne, og har det sted jeg vil men har ikke råd.
det eneste motion jeg dyrker er nåe jeg går tur med hunden.
Jeg bliver mindet om min overvægt hele tiden, for et halvt års tid siden der begyndte alle i min sviger familie og lægge til min overvægt og gik og sagde at jeg var højgravid og alt muligt.
Jeg er ikke gravid og har ikke været det men vi prøver.
Jeg har længe vidst jeg var overvægtig og i starten da jeg tog lidt på fik jeg afvide det klædede mig, men idag da jeg trådte på vægten efter lang tid indså jeg hvor galt det egentlig var, jeg kan ikke passe nået af mit tøj længere, jeg har to par bukser og gøre godt med og bruger min kærestes kæmpe hættetrøjer i håb om de skjuler mine deller. Jeg kan næsten ikke vis mig overfor min kæreste længere, og jeg kan ikke finde tøj nogen steder kun hvis jeg giver 500 eller sådan så er jeg måske heldig, men pengene er der ikke, jeg vil gerne kune gå ind i hvilken som helst butik uden og skal stå og være flov når jeg ser de slet ikke lave så store størrelser. Og oven i alt det så har jeg de grimmeste stræk mærker på maven, lår, arme ja alt.
Jeg kan ikke have sex med min kæreste uden og følr mig flov og klam.
Please hjælp mig piger jeg vil være lykkelig igen og glad hvad skal jeg gøre?
knus ano
ps undskyld længden