Min luciapige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. december 2009

Muslingen

Her er lige et billede af min store luciapige.

Kh Fie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Muslingen

ha så lykkedes det mig endelig at få lagt et billede ind. Så kan der også snart komme lidt fra Australien..

Kh Fie

Anmeld

21. december 2009

Fines mor

Øvelse gør mester, sød pige ;-)))

Anmeld

21. december 2009

lene

hvor er hun bare fin

Anmeld

21. december 2009

Susan1978

årh hvor fint.

Ea har også gået lucia i børnehaven og på det lokale plejehjem, men forældrene skulle ikke se noget af det , håber børnehaven har taget billeder til deres album, vi får når de går ud.

Anmeld

21. december 2009

Tina2

Hvor er hun fin!!!! :-) Filuca og børnehaven gik på det lokale plejehjem, så ligesom for Susan, var der heller ikke noget for forældrene, men jeg spurgte om jeg måtte komme derop, de trak lidt på det... Træls! Men ½ time efter fik jeg en sms fra en af pædagogerne om jeg ville komme derop og hjælpe med at få ungerne i Luciatøjet, så Milas og jeg kørte derop, det var SÅ godt:-)

Anmeld

21. december 2009

Strack

Hvor er hun sød

Anmeld

22. december 2009

Susan1978

Tina2 skriver:

Hvor er hun fin!!!! :-) Filuca og børnehaven gik på det lokale plejehjem, så ligesom for Susan, var der heller ikke noget for forældrene, men jeg spurgte om jeg måtte komme derop, de trak lidt på det... Træls! Men ½ time efter fik jeg en sms fra en af pædagogerne om jeg ville komme derop og hjælpe med at få ungerne i Luciatøjet, så Milas og jeg kørte derop, det var SÅ godt:-)

årh hvor snyyyd... men fedt du fik dig sneget ind.

Anmeld

22. december 2009

Tina2

Susan1978 skriver:

årh hvor snyyyd... men fedt du fik dig sneget ind.

Ja, det var jo sådan lidt træls de trak lidt på spørgsmålet om jeg måtte komme derop, men var altså troppet op alligevel, VILLE sgu se min datters første Luciaoptog  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.