Unge, studerende forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.400 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. april 2008

KajaH

Hej alle sammen :)

Min kæreste og jeg går og leger lidt med tanken om børn. Vi ved godt det er lidt tidligt, og har dog også tænkt os at vente nogle år, men IKKE for længe ;)
I det hele taget er det en stor drøm, hvor vi allerede nu overvejer forholdende, det hele er nu meget hyggeligt (L)
Men nu er vi kommet til emnet TID!
Og det er der i kommer på banen, hvordan får man tid til de små skønherligheder? For de skal selvfølgelig have de bedste vilkår at leve under, med al den kærlighed de kan klare ;)

Så jeg/vi vil gerne høre om hvordan i får jeres hverdag til at fungere, med studier m.v.

Og rigtig rigtig gerne hvis den ene af jer er væk i lidt længere tid af gangen. Fx. i militæret.

Håber i gider svare, da vi gerne vil have det hele til at passe sammen, og vores børn skal have det godt :)

Mvh Kaja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2008

Honningblomst

hej...
Hvordan får man tid...det gør man simpelthen bare.
Jeg kan den dag i dag, snart 11 år efter jeg fik min første søn, ikke fatte hvad jeg dog brugte al min tid til før....prioteringer ændres helt automatisk og jo flere børn jo bedre bliver man til at udnytte den tid man har. Det er i hvert fald min erfaring.

Så det skal du slet ikke spekulere på...det kommer helt automatisk...sammen med de grimme strækmærker, den voldsomme træthed, de ikke helt så faste bryster og den helt altoverskyggende og fantastiske kærlighed til sådan en halv meter menneske...

Knus Eva...alenemor, studerende og ung mor, engang i hvert fald.

Anmeld

27. april 2008

KajaH

Eva:

Ja, du har sikkert ret :) Lige nu ser det bare stramt ud med tiden, men det bliver sikkert bedre når jeg skal på videregående.

haha, der måtte jeg le, ja men det må man jo tage med :) Jeg kan i hvert fald ikke vente.

Mvh Kaja

Anmeld

27. april 2008

Honningblomst

De liv bliver aldrig som før når først der kommer børn...du kan ikke forestille dig hvor meget det ændrer ved dig og dit liv...på den gode måde.;)

Resten af dit liv vil være del op...fb og eb...(før børn og efter børn...)

Anmeld

27. april 2008

Monique

Jeg sys det kommer helt af sig selv hehe :D Både min kæreste og jeg studerede da vi fik vores lille prinsesse og vi havde intet problem med tid eller noget.
Jeg er stadig studerende og kæresten arbejder på færgerne hvor han arbejder på alle tider af døgnet så han er ikke så meget hjemme som da han var under uddannelse men sys stadig vi har tid til det hele, og nu skal vi have en lille en mere :D

Men ja som jeg skrev sys jeg bare det kommer helt af sig selv :D
Men giver Eva ret, mange ting ændre sig, men kun på den gode måde :D

Anmeld

27. april 2008

Christinahr

Ja jeg er også ung mor (synes jeg da selv:D), jeg studere og min kæreste var selvstændig det første år af hendes liv.

Vi er begge meget udflavrende, med studiejob, fodbold, håndbold, byture, cafe og shoppeture, bio ogg jeg kunne blive ved.

Fordi man får børn er livet ikke slut:D - det kræver bare planlægning og en god fast person- hos os mormor - der altid gider træde til hvis det hele ikke hænger sammen. Specielt hvis den ene part er væk i længere tid :-)

Anmeld

28. april 2008

KajaH

Tak for alle jeres svar. Det giver lidt et indblik af at det hele nok skal gå til den tid :)
Håber ikke der går for længe:$

Anmeld

28. april 2008

Tynen

Christinahr skriver:

Fordi man får børn er livet ikke slut:D - det kræver bare planlægning og en god fast person- hos os mormor - der altid gider træde til hvis det hele ikke hænger sammen. Specielt hvis den ene part er væk i længere tid :-)

TRUE THAT!!! ;)

Trine - Der slet ikke fatter hvad jeg har brugt alt den fritid jeg havde før jeg fik Stella :D

Anmeld

28. april 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Christinahr skriver:

TRUE THAT!!! ;)

Trine - Der slet ikke fatter hvad jeg har brugt alt den fritid jeg havde før jeg fik Stella :D

TYNEN: FORAN SPEJLET MED FLADJERNET!!!

Anmeld

29. april 2008

Tynen

Mebach skriver:

Tynen skriver:

Christinahr skriver:

TRUE THAT!!! ;)

TYNEN: FORAN SPEJLET MED FLADJERNET!!!

Elg, man! :)

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.