Svige efter sex!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2009

Hej alle i visdomme kvinder!

Som overskriften lyder, ja så svier det sq efter sex!  Jeg har aldrig oplevet det før nu hvor jeg er blevet gravid! Det føles faktisk lidt som en mild grad af blærebetændelse, men det har jeg altså ikke! Det varer gerne i 2-3 dage efter!  Det er sq røv irriterende, for det sætter sine begrænsninger i forhold til hvor ofte jeg gider, når jeg ved hvad der venter i dagene bagefter!

Er der nogle der kender til det, eller har nogle gode fif, inden manden bliver helt bims af at holde sig på måtten!!

Stine 20+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

mama10

øv lyder meget irriterende!!
Det kan godt lyde som svamp og det kan gøre ondt at have sex. Måske var det en god ide at skifte til uparfumeret sæbe, hvis ikke du allerede har gjort det. Snak med din læge, er mit bedste råd

Anmeld

21. december 2009

oo

jeg har haft det samme i september, oktober og november hvor jeg var i fertilitetsbehandling! jeg ved ikke hvad det skyldes, og har faktisk heller ikke talt med lægen, men det sved også i lang tid efter når jeg havde været på klinikken til undersøgelser osv.

Anmeld

22. december 2009

Jeg har fået læst mig til at det er meget almindeligt i graviditeten, fordi slimhinderne bliver meget sarte og mange gravide oplever tørhed i skeden på grund af hormonforandringer. Det kan derfor være en god ide at gøre mere ud af forspillet eller bruge et godt glidemiddel.   Så det må jeg prøve..

Stine 20+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.