Jeg forstår det simpelthen ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2009

Dorthe1986

Jeg er jo begyndt i behandling med provera og pergotime. Første gang jeg tog provera virkede de perfekt og jeg fik en menstruation efter 8 mdr uden. Tog så pergotime men de virkede ikke så skulle starte forfra... men nu står jeg så her efter at have taget provera at der ingen tegn er på mens, slet ikke det mindste.... Nogen der har prøvet det og kan forklare hvorfor der kan være den forskel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Sofiedk

Jeg har ikke den store erfaring med pergotime, men jeg tænker at det kan have noget med mængden du får at gøre at den skal justeret. Hvis du kun har fået det en måned indtil videre, kan det godt være den lige skal rettes ind efter din krop.

Har du ringet og snakket med din læge?

Anmeld

21. december 2009

MM1987

Håber altså det snart virker for dig...

Og at de så næste gang vil give dig pergotime og gonal-f som jeg også skal da jeg kun havde et æg...(de vil jo gerne have der er 3)...

Anmeld

22. december 2009

Dorthe1986

Tak for jeres svar. Jeg ringede til gynækologisk amb i dag og de får en læge til at ringe tilbage til mig i dag eller morgen. Skal finde ud af hvad jeg så skal gøre. Men tænkte på om man ikke bare kunne tage pergotime selvom jeg ingen blødning har... det står der nemlig i indlægssedlen man godt kan. Jeg må lige høre hvad de siger når de engang ringer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.