Ja altså det er lidt forskælligt.
Nogle dage ligger han bare og leger, så falder han i søvn og så snart jeg bare tænker at det da var nemt så skriger han som om han er blevet slået, så går jeg derind og trøster og han sover med det samme jeg tager ham op, så snart jeg putter ham i sengen igen så græder han lidt og når jeg så går så skriger han vildt højt, lige til han ikke kan hører mig mere ( vores gulv knirker meget ).
Andre dage skriger han bare lige meget hvad jeg gør og vil ikke sove eller have flaske ( det virker ellers altid ).
Nu i dag har han bare puttet sig med det samme uden brok så mon det er ved at gå over ved jeg ikke..
Har din sp ikke kommet med en metode med at putte osv?
Jeg fik en metode af min sp - Da jeg bøvler med min...
Jeg var jo den rigtige rare MOR, som tog Julie op hver gang hun græd, vuggede hende, og puttede med hende på sofaen...
Jeg fik STRENGE ordre på, at det skulle laves om med det samme, for nu havde jeg givet hende de dejlige vaner... 
Julie begyndte og græde/skrige, hver gang jeg havde puttet hende og gik...
Metoden jeg fik var:
Putte sit barn som man nu plejer "Du skal sove nu skat, sov godt, liiige ae ae" Gå ud og se fjernesyn eller læse...
Når ens barn så begynder græde/skrige, tæller man til 10, FØR man går ind igen, og siger, lille skat, du skal sove osv.. Tag ikke barnet op. Putter det som første gang, og sådan bliver man ved, tæller til 10 inden man går ind, med tiden finder ens barn ud af, hov, "min mor er her, så jeg kan roligt sove, selvom hun ikke tager mig op"
Kan sige så meget, at det har givet effekt her... Førhen brugte jeg en hel aften/nat på at for hende til at sove... Med den metode jeg bruger fra sp'en, kan det sagtens tage mange timer stadig, hun finder ud af, at jeg er her stadig, selvom jeg ikke tager hende op, og lige kommer ind og putter hende, hver gang jeg har talt til 10..
Snak ikke til barnet, så tror det, juhu nu skal der ske noget...
Du kan også sidde på værelset og læse en avis eller bog, og sige, mor er herinde og læser avis.. Og kan gå ud igen når barnet er faldet i søvn... 
Jeg har ikke prøvet med avis eller noget... Det var min sp der sagde det kunne jeg også gøre... 
Virker ligeså stille her efterhånden...