gittn skriver:
Min kæreste og jeg er begge studerene. Han læser Fysik og jeg gå på arkitektskolen. Vi bruger begge meget tid på studierne. Min Kæreste vil gerne have en P.hd så han bliver nok først færdig om 4år. Jeg mangler 3 et halvt år .
Jeg ville høre om der er andre der har erfaringer med hårde uddanelser hvor både mor og far er studere.
Vi får nok ikke let ved at få børn da vi i begge familier har arvelige sygedomme der gør det svært, for os, at blive gravide. Det er derfor vi gerne vil have nogle børn nu inden det er for sendt. 
Nu er det ikke mig selv jeg bruger som eksempel.
Men en pige/kvinde i min mødregruppe og hendes kæreste læser begge medicin og har en lille søn på knap 5 måneder, og det går vist fint 
Jeg tror at så længe man er opsat på at man skal og vil fuldføre samtidig med at have et barn, så kan man også sagtens.
Selvfølgelig kræver det lidt timing og tilrettelæggelse...men er det ikke bare et spørgsmål om at komme ind i en rutine. Selvfølgelig kan den lille blive syg... men der kan jo også ske så mange uforudsete ting, selvom man ikke har børn.
Når det kommer til stykket er det jo JER der skal vurdere med jer selv om det er noget i kan klare.
Ved ikke om du kunne bruge det til noget, men her var til tankestøv fra mig i de sene nattetimer(mens overboen holder VILD og larmende fest)
Rikke
Anmeld