Spørgsmål ang babyalarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. december 2009

Sesse89

Vi har besluttet os for at købe sådan og have den for en sikkerheds skyld i tilfælde af at vi skal bruge den til den lille.

Men syns det er svært at finde ud af hvilken man skal vælge og så syns at de kan blive ret dyre.

Så ville høre jeres erfaringer ang hvilken der er bedst og hva i evt har givet for den i har, da jeg er på bar bund

Fortsat god aften piger.

Sesse 12+6 nu igang med baby shopping

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Sesse89

Frem i håb om at der er nogen der gider / kan svare..

Anmeld

20. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har en Super Nova og har været rigtig glad for den og har aldrig haft problemer med den

Anmeld

20. december 2009

Vingummien

Hvis man skal have en der er ordentlig skal man også give pengene for den. Vores er en phillips købt på tilbud da de fik et nyt design. Men de koster vist omkring 1000 fra ny. Men vi fik jo en af de billige i gave da han blev født og den kommed underlige lyde og mobilen gik i den osv og det duede bare ikke.

Anmeld

20. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Vi har også Super Nova herhjemme til frederic.

Vi har brugt den meget, da han var en gylper - så han havde den med ude i barnevogn, så jeg kunne høre hvis han gylped.

Vi har desuden brugt den siden han var 6 mdr til at høre ham om natten, da vi sover i hver vores ende af lejlighed...

Har heller ikke haft bøvl med vores,  heller ikke at andre kommer ind over samme kanal.

Anmeld

20. december 2009

Gitte

Vi har en babyalarm/walkie talkie fra Harald Nyborg. Den fungerer upåklageligt, og koster ingen bondegård.

Anmeld

20. december 2009

baby2010

Jeg har sat mig lidt ind i det på nettet og i diverse tests vinder den som hedder Philips 361. Den koster vist omkring 400

Babyalarm Philips 3 Philips 361

Anmeld

21. december 2009

LotteGabriella

MoarHvidovre skriver:

Vi har en Super Nova og har været rigtig glad for den og har aldrig haft problemer med den

det samme her

Anmeld

21. december 2009

mor_sabina

Jeg har købt min på skiftselv.dk til 169 det er en phillips og jeg er glad for den

Anmeld

21. december 2009

Majbriteriksen

Hej

Vi har også en super nova, det har været brugt flere gange dagligt i snart 3 år, virkelig en god opfindelse. Den har fået mange slag og været tabt en del gange, alligevel fungere den upåklageligt. Vi gav ca 1300 kr for den. Vi startede med at købe en phillips, virkelig noget skrammel, den kunne slet ikke holde strøm, og da vi komme og klager i butikken sagde de at phillips er lavet til hele verden og Danmark er det eneste land hvor børnene sover ude, derfor er de lavet med det formål at de bare skal stå konstant i en stikkontakt.

Vores venner har købt walki talki med babyalarm funktion i harald nybrg ca. 250 kr, dem er de glade for, så man skal gøre op med sig selv om hvad ens behov er, hvis det er til daglig brug vil jeg vælge den "dyre" model, men hvis det kun er til en gang imellem så ville jeg klart vælge harald nybrg modellen.

Ps. Har set i et katalog fra sverige at man kan få babynova i de babykæder deroppe, og at de ca kostede 800 kr i danske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.