Englebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2009

lillemunk

Så flot skrevet. jeg er rørt til tåre.
Masse knus og tanker til dig
Karin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

noahsmoar

åhhh hvor er det smukt skrevet, tårene triller jo ned af mine kinder!  Sender jer en masse Tanker og Kram!

Anmeld

19. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Græder med dig.

Det er frygteligt at miste et barn.

På mandag er det 1 år siden vi begravde vores spunkt

Mange kram og tanker til jer i denne svære tid.

Anmeld

20. december 2009

dorthemus

Jakobs mor skriver:

Min lille engel, min lille dreng. Lige nu er alting så tomt uden dig og mit hjerte er så fyldt med tårer, at jeg ikke aner, hvilke jeg skal lukke ud først.
Du var så længe ventet, du var så utroligt ønsket. Vi ville have passet godt på dig og mit hjerte græder over, at jeg ikke kunne give dig mere. At jeg ikke kunne passe bedre på dig.

Min lille skat, du var så modig og kæmpede så fint. Du var så lille og så fin. Med din fars fingre og tæer og med din mors mund. Du gav os en kæmpe gave. 1½ time, hvor vi fik lov til at møde dig og give dig al den kærlighed 1½ time kan rumme. På mit bryst og i din fars hænder, mens du langsomt gav slip. Du blev så kold i mine arme. Du var det smukkeste lille barn jeg nogensinde har holdt og du var og vil altid være et elsket barn.
Vi gav dig et navn, Jakob hedder du nu. Vores lille smukke Jakob. Vi svøbte dig så fint og vi fik lov til at give dig en nat sammen med din far og mor. Mit hjerte blødte da de tog dig med.

Vi har fundet et smukt sted til dig. Du skal ligge hos din farmor og mit hjerte finder en smule trøst ved tanken om, at du ikke skal være alene. Jeg har tusinde gange bedt hende og din morfar om at passe godt på dig, indtil vi en dag selv kan være hos dig. Da du gav slip, så jeg dem stå og tage imod dig.

Undskyld, at jeg ikke kunne være en bedre mor. Undskyld, at jeg ikke kunne holde dig under mit hjerte i længere tid. Du vil altid være i mit hjerte og der kan intet røre dig.

Tak min lille dreng, for at du lod mig være din mor. Tak for alt det smukke du har givet mig. Tænk, at din far og jeg har skabt et barn så smukt som dig.

Mit hjerte græd, da vi måtte gå fra hospitalet, gå fra dig. Men vi har taget dig med os hjem i vore hjerter. Din far skriver smukke sange til dig, jeg håber du kan høre dem.

Min lille skat, jeg håber at du har det godt nu. Jeg håber at englene passer på dig. Jeg ser dig i den smukke sne og ved det næste stjerneskud vil jeg vide, at det er dig, der siger hej. Sov sødt min smukke dreng og kom til mig i mine drømme.

Jeg elsker dig for evigt.
Din mor

Åh Gud nej!!!! Jeg er helt chokeret og ved slet ikke hvad jeg skal sige...sender dig verdens største  og håber, at I klarer den.

Hvad gik dog galt??

Tanker og knus

Dorthe

Anmeld

20. december 2009

Becks

Jakobs mor skriver:

Min lille engel, min lille dreng. Lige nu er alting så tomt uden dig og mit hjerte er så fyldt med tårer, at jeg ikke aner, hvilke jeg skal lukke ud først.
Du var så længe ventet, du var så utroligt ønsket. Vi ville have passet godt på dig og mit hjerte græder over, at jeg ikke kunne give dig mere. At jeg ikke kunne passe bedre på dig.

Min lille skat, du var så modig og kæmpede så fint. Du var så lille og så fin. Med din fars fingre og tæer og med din mors mund. Du gav os en kæmpe gave. 1½ time, hvor vi fik lov til at møde dig og give dig al den kærlighed 1½ time kan rumme. På mit bryst og i din fars hænder, mens du langsomt gav slip. Du blev så kold i mine arme. Du var det smukkeste lille barn jeg nogensinde har holdt og du var og vil altid være et elsket barn.
Vi gav dig et navn, Jakob hedder du nu. Vores lille smukke Jakob. Vi svøbte dig så fint og vi fik lov til at give dig en nat sammen med din far og mor. Mit hjerte blødte da de tog dig med.

Vi har fundet et smukt sted til dig. Du skal ligge hos din farmor og mit hjerte finder en smule trøst ved tanken om, at du ikke skal være alene. Jeg har tusinde gange bedt hende og din morfar om at passe godt på dig, indtil vi en dag selv kan være hos dig. Da du gav slip, så jeg dem stå og tage imod dig.

Undskyld, at jeg ikke kunne være en bedre mor. Undskyld, at jeg ikke kunne holde dig under mit hjerte i længere tid. Du vil altid være i mit hjerte og der kan intet røre dig.

Tak min lille dreng, for at du lod mig være din mor. Tak for alt det smukke du har givet mig. Tænk, at din far og jeg har skabt et barn så smukt som dig.

Mit hjerte græd, da vi måtte gå fra hospitalet, gå fra dig. Men vi har taget dig med os hjem i vore hjerter. Din far skriver smukke sange til dig, jeg håber du kan høre dem.

Min lille skat, jeg håber at du har det godt nu. Jeg håber at englene passer på dig. Jeg ser dig i den smukke sne og ved det næste stjerneskud vil jeg vide, at det er dig, der siger hej. Sov sødt min smukke dreng og kom til mig i mine drømme.

Jeg elsker dig for evigt.
Din mor

Åh gud hvor er livet dog uretfærdigt

Hvor det dog smukt og tårevædende skrevet  Sender jer mine dybeste tanker, og håber I kommer over det så godt som man nu kan, når man har mistet noget så dyrbart

Knus

R.I.P lille Jakob

Anmeld

20. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De varmeste tanker til jer

Anmeld

20. december 2009

LinLin

Sidder med tårer i øjnene... Hvor må det være hårdt for Jer! De varmeste tanker herfra

Anmeld

20. december 2009

frk andreasen

hvor gør det mig ondt. mine tåre triller ned af mine kinder. jeg føler virkelig med jer,  virkelig smukt og rørene skrevet

mange knus og tanker

fra tanja

R.I.P lille dreng

Anmeld

20. december 2009

Jakobs mor

dorthemus skriver:

Åh Gud nej!!!! Jeg er helt chokeret og ved slet ikke hvad jeg skal sige...sender dig verdens største  og håber, at I klarer den.

Hvad gik dog galt??

Tanker og knus

Dorthe

Tak for alle de søde hilsner. Min første reaktion var egentlig at slette min profil herinde, men vendte tilbage, for det føltes helt forkert bare at gemme mig.

Vi ved ikke, hvorfor det gik galt. Men mit vand gik pludselig tirsdag, da jeg skulle på toilettet. Kunne pludselig mærke at noget var helt galt og så kom der en hel bold (tennisbold størrelse) ud som brast med vand.

På sygehuset kunne de se, at den lille levede, men der var ikke mere fostervand. Dagen efter var mine infektionstal steget og der var ikke kommet nyt fostervand, så den lille havde ingen chance for at overleve på sigt. Pga. infektionen, som kunne udvikle sig hurtigt og farligt, blev jeg sat igang. Nu venter vi så svar på alle de prøver de har taget, men der kan gå op til 3 mdr. før vi svar.

Anmeld

20. december 2009

Nanna1985

Jeg føler så DYBT med jer.. Jeg er RØRT til tåre.. Jeg får helt ondt i maven

Det gør mig så inderligt ondt at I har mistet jeres lille dreng..!!

R.I.P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.