Søger huse til leje i Silkeborg-området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.820 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. december 2009

FrkT

Jens og jeg står og skal flytte engang til foråret eller deromkring. Og vi vil super gerne over til Silkeborg-området, da Jens er derfra, og har de fleste af hans venner i Ikast-Silkeborg-Århus området.

Så kender I nogle der vil have udlejet deres hus, med ubegrænset lejeperiode, eller har I set nogle huse der står tomme eller noget, så må I meget gerne skrive det her eller skrive en besked til mig.

Der er ikke så mange krav andet end at det ikke skal være alt for dyrt, det skal være tæt og man skal må holde dyr der (hunde og katte). Om det er gammelt, nyt eller midt imellem betyder ikke det vilde. Og størrelsen er også lidt underordnet, bare mindst 80-90 kvm.

Og mht. beliggenheden så er det ca. i en radius af 15 km udenfor Silkeborg og så selvfølgelig Silkeborg. Og er det lidt udenfor så helst et sted der går bybus ud til. Jens er fra Kragelund, og vil super gerne tilbage dertil, men det er intet krav

Så skriv hvis du ved/hører noget...

Knus Thilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

Mira0911

FrkT skriver:

Jens og jeg står og skal flytte engang til foråret eller deromkring. Og vi vil super gerne over til Silkeborg-området, da Jens er derfra, og har de fleste af hans venner i Ikast-Silkeborg-Århus området.

Så kender I nogle der vil have udlejet deres hus, med ubegrænset lejeperiode, eller har I set nogle huse der står tomme eller noget, så må I meget gerne skrive det her eller skrive en besked til mig.

Der er ikke så mange krav andet end at det ikke skal være alt for dyrt, det skal være tæt og man skal må holde dyr der (hunde og katte). Om det er gammelt, nyt eller midt imellem betyder ikke det vilde. Og størrelsen er også lidt underordnet, bare mindst 80-90 kvm.

Og mht. beliggenheden så er det ca. i en radius af 15 km udenfor Silkeborg og så selvfølgelig Silkeborg. Og er det lidt udenfor så helst et sted der går bybus ud til. Jens er fra Kragelund, og vil super gerne tilbage dertil, men det er intet krav

Knus Thilde

Ih, så kommer vi tættere på hinanden... Jeg kan holde øje i vores Ekstra posten avis... Der er af og til huse der udlejes...

Anmeld

19. december 2009

FrkT

MoarJ skriver:

Ih, så kommer vi tættere på hinanden... Jeg kan holde øje i vores Ekstra posten avis... Der er af og til huse der udlejes...

Det må du meget gerne, ville være super

Og ja, det gør vi

Anmeld

19. december 2009

LineD

FrkT skriver:

Knus Thilde

Uha uha Thilde, skal i snart flytte

Jeg er ikke så behjælpelig med bolig i silkeborg området, men MÅ bare høre om der er nogen der står til at skulle leje det lækre hus i lejer nu Du ved jo vi søger og søger og søger

Anmeld

19. december 2009

Mira0911

FrkT skriver:

Det må du meget gerne, ville være super

Og ja, det gør vi

Det skal jeg gøre... Den kommer hver onsdag... Så du høre fra mig...

Anmeld

19. december 2009

FrkT

LineD skriver:

Uha uha Thilde, skal i snart flytte

Jeg er ikke så behjælpelig med bolig i silkeborg området, men MÅ bare høre om der er nogen der står til at skulle leje det lækre hus i lejer nu Du ved jo vi søger og søger og søger

Hehe, det skal sælges. Det er derfor vi skal flytte (bl.a. - men der er også pisse utæt, så vi fryser og fryser). Det har hele tiden været meningen at det skulle sælges, og han regner med nok at få det solgt så vi skal flytte til 1. april, højst sandsynligt i hvert fald... der er en familie med en lille pige der nok skal købe det. Desværre.

Anmeld

19. december 2009

FrkT

MoarJ skriver:

Det skal jeg gøre... Den kommer hver onsdag... Så du høre fra mig...

Ihhh hvor er du sød, tak

Anmeld

19. december 2009

Mira0911

FrkT skriver:

Ihhh hvor er du sød, tak

Anmeld

22. maj 2011

lms

Hej

Har i fundet noget at bo i ??

Jeg har pr. 1 september hus på. 92 m2 til leje, Grunden er på 831 m2.
Huset er beliggende i Anbæk ved Gl. Århusvej, 8464 Hammel.

3 værelser, stue, køkken, bryggers, badeværelse, gang. Der er en overdækket tresse, og en stor tresse som ikke er overdækket.
En carport m/ redskabsskur, lille udhus og stor have.

6200 kr. pr. mdr. + forbrug.

Med venlig hilsen
Lone Skov
24409570

Anmeld

22. maj 2011

Hertzum77

Jeg bor også i Silkeborg og skal nok sende dig en besked hvis jeg ser eller hører om noget i Silkeborg eller omegn :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.