sove ude i frost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.787 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. december 2009

SaNiNa

Skal lige hører hvd i gør.

Min sp siger at de kære små ikke må sover ude i frostvejret i mere end 1 time, men Nicklas sover som regl gerne 1½-2½ time og vil da ikke vække ham for at han kan komme ind og sove.

Lader I ikke jers sove udenfor nu her hvor det er frost vejr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

Lise

Synes man plejer at sige at de må sove ude, så længe temperaturen er over minus 10 grader... ved ikke om den er det idag?

Simon har altid sovet ude i barnevognen, også om vinteren. Men vi har indtil for et par mdr siden haft en udestue, som han har stået i, hvis vejret var meget koldt/dårligt...

Anmeld

19. december 2009

hc=k

Jeg ladeer ikke Kris sove ude når det er så koldt. Han sover inde i sin seng for han kan simplthen ikke holde varmen fordi han ligger stille når han sovet.

Anmeld

19. december 2009

SaNiNa

hc=k skriver:

Jeg ladeer ikke Kris sove ude når det er så koldt. Han sover inde i sin seng for han kan simplthen ikke holde varmen fordi han ligger stille når han sovet.

Vi har bestemt ikke problemer med Nicklas ikke kan holde varmen, han er knald varm når han kommer ind, han sover i sit almindelig tøj men en ekstra trøje hue og hansker i sin voksi.

Anmeld

19. december 2009

trunte89

s har altid sovet ude (pånær et par gange hvord det har lynet og tordnet, men så har hun bare ikke sovet de dage, for hun nægter at sove inden for.)

Anmeld

19. december 2009

xx

sundhedsplejerskerne til mine 3 børn har alle sagt at det først er når det er under -10 grader de ikke må sove ude så det følger jeg. Nu sover den ældste ikke til middag mere, men begge de yngste sover ude i deres barnevogne. Jeg giver dem et ekstra tæppe på i køreposen når det er så koldt som i dag....

-s

Anmeld

19. december 2009

hc=k

Sanne og Nicklas skriver:

Vi har bestemt ikke problemer med Nicklas ikke kan holde varmen, han er knald varm når han kommer ind, han sover i sit almindelig tøj men en ekstra trøje hue og hansker i sin voksi.

Jamen så er det jo ikke noget problem. Altså det er vel det samme om vinteren som om sommeren med at de ikke må¨have det for varmt/koldt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.