Lige et par billeder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. december 2009

Tina2

af troldene med julemanden:-) Men Filuca viste nu godt det IKKE var en rigtig julemand, for han er jo inde i Aalborgs juleby (hvor vi ikke har været endnu, men var sidste år) for han har nemlig ÆGTE hvidt langt skæg og ÆGTE hvidt hår

Men det var nu hyggeligt lige at snakke med "julemanden" og få et par pebernødder + fortælle ham hvad de ønskede sig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

Fines mor

Skønt med alle de julebilleder. ;-))

Anmeld

21. december 2009

lene

ja hvor er det bare nogle skønne billeder  og hvor er de bare to kønne unger

knus lene

Anmeld

21. december 2009

Susan1978

lækre billeder Tina, og Milas virker bare så stor og har han da lige fået langt "svensker/fodbold" hår nu da..  

Anmeld

21. december 2009

Annette

Dejlige billeder

Men det bedste er ungernes tro på nisser og julemanden..
I går behøvede jeg slet ikke gøre nogen drilleri, Oliver troede fuldt og fast på at nissen havde farvet mælken lyserød. Han fik noget choko Halløj til morgenmad og det farvede jo mælken.. Men at han kunne se det var lyserødt, må tå for hans egen regning

Så sad han i min seng bagefter med hovedet vendt mod loftet og sagde: altså nisse... du er vist en rigtig drillenisse, hahahahaha

Knus Annette og Oliver, der har en drillenisse på loftet, gg

Anmeld

21. december 2009

Tina2

Takker:-)

Susan: Jep, moren eeeeelsker hans hår;-) Det er rigtig fedt til ham.... ;-)

Var inde i julebyen i Aalborg idag og møde DEN RIGTIGE julemand (siger Filuca, fo hans hår og skæg er ægte) ;-) Og Milas ville gerne over på julemandens arm, det ville Filuca dælme ikke da hun var 2½ år!!!!! :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. december 2009

Strack

Dejlige billeder

Anmeld

22. december 2009

Annette

Hvor godt... Ja Milas har da regnet ud at man skal MEGET tæt på julemanden, så han kan se Milas er en god dreng

Anmeld

22. december 2009

Muslingen

Modige børn!!! Mine er stive af skræk når julemanden nærmer sig. Og Amalie tror ikke på julemanden desværre, for jeg har været nødt til at fortælle hende sandheden, for at hun ikke skulle gå helt i sort af skræk

Kh Fie

Anmeld

22. december 2009

Tina2

Ha ha, sidste år holdt vi jul herhjemme og "julemanden" kom. Det var vores kammerat Jan der var julemand, og vi var overbeviste om Filuca var sikker på det var julemanden. Hun spillede helt med på den....

1 time efter han var gået kiggede hun bestemt på mig og sagde "mor jeg ved altså godt det ikke var den rigtige julemand der var her"!!!! Det var Jan, for julemanden har ikke vatskæg og går ikke med sølvhalskæde!!!! *GGGGGG*

Så nu er ALLE andre julemænd end ham inde i byen uægte... For hans skæg og hår er nemlig HELT ægte;-)

Så spændende hvad hun siger til julemanden hos mine foældre. Min mosters mand skal være julemand som for to år siden, han er en rimelig stor mand og hamrende god som julemand! Kommer væltende ind, taler højt og voldsomme bevægelser. Så hun troede helt sikkert på ham for to år siden, så nu må vi se.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.