hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. december 2009

Mist

Jeg sidder med min 3 dage gammel datter, og mælken er så småt løbet helt til, men men men, hun sover alt for meget, og tømmer ikke helt mit bryst når jeg ammer hende hvilke resultere i meget ømme bryster..

Hvad F...... gør jeg får at vække hende så jeg kan få tømt de byster noget oftere og hvordan får jeg hende til at tømme dem begge helt????

Håber nogle der kan hjælpe..

Maria & Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Joan ( Smallie )

norby skriver:

Jeg sidder med min 3 dage gammel datter, og mælken er så småt løbet helt til, men men men, hun sover alt for meget, og tømmer ikke helt mit bryst når jeg ammer hende hvilke resultere i meget ømme bryster..

Hvad F...... gør jeg får at vække hende så jeg kan få tømt de byster noget oftere og hvordan får jeg hende til at tømme dem begge helt????

Maria & Malou

Hvor tit spiser hun? HUn skulle jo gerne spise omkring hver 3 time når hun ikke er ældre.

Men ellers må du prøve at tage hendes tøj af så der kommer mere kontakt mellem jer og ikke bliver alt for meget hygge over det så hun falder i søvn igen.

Joan

Anmeld

18. december 2009

Maddox

Først STORT tillykke med datteren!

Jeg ville nok ikke vække hende, men istedet bruge en brystpumpe, når hun har taget det hun behøver - du kan jo evt. fryse det ned til senere brug. Brystmælk kan holde sig 24 timer i køleskabet og op til 3 mdr. i fryseren..

3 timers reglen, er man så småt gået fra igen. Medmindre barnet er for tidligt født, eller ikke vil tage på som det skal. Selvfølgelig skal hun ikke sove en 5 - 6 timer uden at spise

Anmeld

18. december 2009

Mama3

norby skriver:

Maria & Malou

Hejsa

stort tillykke med din lille pige 

vi havde det samme problem med filucca da hun var lille vi fik af vide af vores sp at vi skulle gå ind og pusle hende altså ta tøj og ble af hende, så skulle hun gerne vågne lidt op igen. 

håber det virker 

Anmeld

18. december 2009

Nybagt mor

Tillykke med hende:-)

Prøv evt at stryge hende forsigtigt på kinden - det stimulerer til at de automatisk vil søge brystvorten

Da min mælk løb til var min mand helt balstyrisk og ville ikke lave andet end at sutte/spise, for så at gylpe op igen. Stod på en hel aften/ nat.

Fik at sp af vide at det var den måde han sørgede for at stimulere min mælkeproduktion - så hun skal endelig lægges til så meget som muligt

Anmeld

18. december 2009

Pige2009

filuccasmor skriver:

Hejsa

stort tillykke med din lille pige 

vi havde det samme problem med filucca da hun var lille vi fik af vide af vores sp at vi skulle gå ind og pusle hende altså ta tøj og ble af hende, så skulle hun gerne vågne lidt op igen. 

håber det virker 

Jeg gjorde det samme med min datter den første uges tid, da hun bare sov og sov, og det hjalp at pusle hende

Hilsen Linda med Laura på snart 8 uger

Anmeld

18. december 2009

TbCp

Nybagt mor skriver:

Tillykke med hende:-)

Prøv evt at stryge hende forsigtigt på kinden - det stimulerer til at de automatisk vil søge brystvorten

Da min mælk løb til var min mand helt balstyrisk og ville ikke lave andet end at sutte/spise, for så at gylpe op igen. Stod på en hel aften/ nat.

Fik at sp af vide at det var den måde han sørgede for at stimulere min mælkeproduktion - så hun skal endelig lægges til så meget som muligt

Nej undskyld men jeg kom sådan til at grine. Ved jo godt det er en tastefejl, men mon ikke dér skulle stå dreng i stedet før mand?

Anmeld

19. december 2009

Nybagt mor

Nej undskyld men jeg kom sådan til at grine. Ved jo godt det er en tastefejl, men mon ikke dér skulle stå dreng i stedet før mand?

Jo he - sidder selv og griner godt nu...

Anmeld

19. december 2009

sandratobias

Ved ikk rigtigt, har ikk haft sådan en lille baby teoretisk... Da min lå i kuvøse... Men jeg ved ikk om det hjælper ved til tide fødte, men jeg fik at vide at jeg ku køre en finger langs rygsøjlen eller under de små tær.. Ved som sagt ikk om det virker når det ikk er for tidlig født...

Anmeld

21. januar 2010

MilleWachs

Jeg har samme problem med min datter som er 1 mdr. nu. Når jeg ammer så sidder jeg og prikker lidt til hende hver gang hun er ved at falde i søvn. Dvs. jeg giver hende små klem på fødderne og hænderne, prikker hende i siden eller nusser hendes øre. Man skal selvfølgelig ikke gøre det hårdt, bare lige nok til at hun begynder at sutte igen. Derudover skifter jeg også hendes ble ca. halvvejs i måltidet - eller i forbindelse med at jeg skifter bryst. Nogle gange - specielt om aftenen er det dog næsten umuligt at holde hende vågen under et måltid, men man må jo bare forsøge så godt man kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.