Nødvendigt og unødvendigt babyudstyr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.603 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. december 2009

mama10

Hej piger,
Jeg skal ud og købe babyudstyr for første gang i morgen. Lige nu har jeg INTET så ville hører nogle gode råd til hvad man skal købe eller som ikke er nødvendigt. Man kan få så mange underlig ting, men hvad har man brug for når det kommer til stykket ? :-)

Knus mor til en 28+4 ugers dreng ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

MorTilSnartFire <3

mama10 skriver:

Hej piger,
Jeg skal ud og købe babyudstyr for første gang i morgen. Lige nu har jeg INTET så ville hører nogle gode råd til hvad man skal købe eller som ikke er nødvendigt. Man kan få så mange underlig ting, men hvad har man brug for når det kommer til stykket ? :-)

Knus mor til en 28+4 ugers dreng ;-)

Hej søde

Jeg har købt: Puslebord, seng, vugge, kravlegård, barnevogn, autostol, skråstol, masser af forskelligt tøj mm., kommode, rumdeler til legetøj og div

Så er der selvfølgelig alle de småting som: Stofbller, vaskebalje, sutter, hagesmæk, (sutteflaske), kyser, uro over seng og/eller puslebord, lidt legetøj/pynt, babydyne, sengetøj, babytæppe, babyolie og baby sinksalve, badekar (med eller uden babyholder og stativ)....

Jah, jeg ved ikke hvad der er nødvendigt, udover det åbentlyse (barnevogn, seng, puslebord, tøj og sådan) Men jeg har købt hvad jeg ville

Anmeld

18. december 2009

frk andreasen

sådan en stol til badekaret er guld værd. og en ammepude..

kram tanja 26+5

Anmeld

18. december 2009

Miamaja

ja, jeg er saa en af dem som kobte alt hvad man kan komme i naerheden af babyudstyr og jeg brugte ikke rigtig bassinettet, puslebordet (skiftede paa sengen hvor der var mere plads), babybadekaret blev heller aldrig brugt..

jeg brugte babyslyngen allermest

Anmeld

18. december 2009

Mama3

hejsa

juhuuu shoppe tid, tænk at du har kunne vente på længe

vi startede med at købe barnevogn og tilbehør til den så som lift dyne, net og regnslag osv og autostol, puslebord,puslepude, badekar,vaskefad, vuggen havde vi i familien,

vi valgte at vente med at købe tremmeseng til den skulle bruges(6mdr),ammepude(den kunne jeg ikke undvære) sengetøj, håndklæder, stofbleer (kan man ikke få for mange af)

jeg tror hvis det såden er det mest nødvendige

knus malene

Anmeld

18. december 2009

mama10

Tusind tak for alle jeres svar :-) ja jeg har også været meget utålmodig, men nu kan jeg bare ikke trække den længere, nu er det tid til shopping :-P jeg føler mig lidt som et barn i en slikbutik med 100 kr i hånden hehe :-)

Anmeld

18. december 2009

mama10

Sabrina17 skriver:

Hej søde

Jeg har købt: Puslebord, seng, vugge, kravlegård, barnevogn, autostol, skråstol, masser af forskelligt tøj mm., kommode, rumdeler til legetøj og div

Så er der selvfølgelig alle de småting som: Stofbller, vaskebalje, sutter, hagesmæk, (sutteflaske), kyser, uro over seng og/eller puslebord, lidt legetøj/pynt, babydyne, sengetøj, babytæppe, babyolie og baby sinksalve, badekar (med eller uden babyholder og stativ)....

Jah, jeg ved ikke hvad der er nødvendigt, udover det åbentlyse (barnevogn, seng, puslebord, tøj og sådan) Men jeg har købt hvad jeg ville

Ej hvor dejligt du har det hele klar, så er der kun nedtælling til bebsen kommer ud :-) held og lykke..

Anmeld

18. december 2009

MorTilSnartFire <3

mama10 skriver:

Ej hvor dejligt du har det hele klar, så er der kun nedtælling til bebsen kommer ud :-) held og lykke..

Ja, jeg er klar.. Han må godt komme nuuuuu Hihi.. Mange tak og i lige måde !

Anmeld

18. december 2009

Trille_89

Da vi købte ind til Lea skulle komme købte vi

Barnevogn (fik brugt)
Puslebord
Klædeskab
Tremmeseng
Ammepude
Badekar
Dyne (+ betræk)
Lagner (seng+ barnevogn)
Stofbleer
Vaskeklude (frotte)
Badeslag (håndklæde)
Tøj
bleer
Huer
Overtøj (køredragt)
Duniduo (voksi efterligning)
Legetøj

Ting vi ikke fik brugt:
- hovede/hale fad
- babygynge
- vugge
- skråstol
- Bæresele (brugt ca 10-15 gange)
- babyhovedepude

Glædelig jul piger

Anmeld

18. december 2009

malou

Vand termometer er helt unødvendigt...

knus malou og ha en skøn shoppetur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.