NF scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. januar 2008

stine

hej juli tøser

der sker godt nok ikke det helt vilde herinde på juli terminen

har i "alle" :))været til NF scanning?? jeg var det selv i fredags det er jo vanvittig fantastisk... og bebsen så fin og dejlig ud og havde det godt risikoen for mongolisme var 1: 10300 så det var jo fint nok...

så nu kan jeg bare gå og vente på den næste scanning i uge 20 det glæder jeg mig allerede til nu når det hele ser så fint ud...

vi har været i svømmehallen i dag, så kunne jeg ikke nære mig for at smutte ind i baby bassinet og nyde den varme vand mod mit ømme bækken, det var bare dejligt.... :Pså jeg håber virkelig at de læger jeg forhåbentlig snart høre fra på sygehuset henviser mig til noget med et et varmtvands bassin det kunne være fantastisk godt..

nå det var lidt herfra, så håber også at høre fra fra/om jer

kh Mette 13+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2008

LeChrom

Hej hej! Godt at din scanning gik godt! .. Jeg skal desværre først til scanning når jeg er 13+5 - altså d. 22 januar! Vil bare så gerne ha' det overstået.. NUUUUUU! Men jeg skal nok skrive en update når jeg har været afsted! :P

Anmeld

14. januar 2008

stine

hej

jeg kan godt forstå du næsten ikke kan vente, det er jo en fantastisk oplevelse og især når alt bare er perfekt...:)

jeg troede egentlig ikke at det ville være helt så fantastisk med scanningen her i min 2. graviditet, jeg havde lidt den ide at nu havde jeg jo prøvet det.... men sårn var det altså IKKE, det var virkelig lige så fantastisk som første gang jeg prøvede det, at se det lille menneske pusle rundt det var helt vildt(L)

jeg glæder mig til at høre om din scanning...:)

kh Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.