hvordan havde i ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. december 2009

MaleneG

Ja lidt nysgerrig, og utålmodig er man vel altid når man nu er kommet ind over grænsen "klar til fødsel" ..

Hvordan havde i det i dagene op til fødslen? kunne i mærke nogen store forandringer i kroppen end sædvanlig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
MaleneG skriver:

Ja lidt nysgerrig, og utålmodig er man vel altid når man nu er kommet ind og grænsen "klar til fødsel" ..

Hvordan havde i det i dagene op til fødslen? kunne i mærke nogen store forandringer i kroppen end sædvanlig?

kom så ud Melissa!!!

Anmeld

17. december 2009

Mira0911

MaleneG skriver:

Ja lidt nysgerrig, og utålmodig er man vel altid når man nu er kommet ind og grænsen "klar til fødsel" ..

Jeg kunne ikke mærke nogen ændringer op til fødslen... Ikke andet i 4 ½ døgn med veer fra begyndelse ind til jeg får presseveer...

Anmeld

17. december 2009

MaleneG

Caroline86 skriver:

kom så ud Melissa!!!

hehe det ser desværre ikke ud til noget sne skovling ville gøre underværker ..

Men måske et varmt bad, og en på øjet ville være godt

Anmeld

17. december 2009

Pige2009

Jeg kunne intet mærke overhovedet, før vandet gik og veerne kom 15 dage over tiden...

Anmeld

17. december 2009

frk andreasen

jeg havde flere kraftige plukveer og mens smerter og var virkelig øm foran ligesom mens smerter. dagen før jeg fødte var der en murren fornemmelse foran.. fik veer kl lidt i 10. kl 13.51 var hun ude vandet gik ved første pres. 3 pres i alt... det gik stærkt, det var først da jeg havde født det gik op for mig at jeg havde født på terminsdatoen

det var den 4 marts 07

barselgangen stue 4¨

martin og mig blev kærester d 4 okt 05

de 3 gyldne 4 taller

Anmeld

18. december 2009

TbCp

Jeg havde intet mærket til det i dagene op til.

Jeg vågnede bare ved at vandet gik kl. 6.30

Anmeld

18. december 2009

forår

min slimprop gik en torsdag aften kl 18 og morgene efter gik vandet kl 06 og jeg havde intet mærket af noget som helst. Fik dog heller ingen veer før der blev sat drop på mig.

Anmeld

18. december 2009

Nybagt mor

Jeg havde menustrationslignende smerter døgnet op til de rigtige veer kom - gik 10 dage over tid, så de var også ret så velkomne..

Anmeld

18. december 2009

LinLin

Mærkede ingenting, før vandet gik 5.30 en morgen  - 15 dage før termin... Havde mange plukveer igennem hele graviditeten, men synes ikke de ekskalerede hen imod den dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.