Hmm hvor står jeg ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. december 2009

solstråle1980

Hej

Jeg er ny her inde, så håber der er nogen der vil svarer på mit indlæg da jeg er lidt forvirret.

Jeg og min kæreste blev enige om at jeg skulle stoppe med p-piller i feb måned og har egenligt taget det stille og roligt, ikke noget med æl test eller andet. Det skal siges at min mens kommer altid +-1 dag. Men mit problem er så at jeg i okt skulle have mens den 21 men allerede, tror det var den 8-9 fik jeg meget ømme bryster, så jeg begynte da at tænke om der kunne være noget, men igen to jeg det med ro, da der jo var lang tid til mens. men så kom der ellers flere ting til, så begyndte da at blive mere og mere spændt på d 21. og som så mange andre kunne jeg selvfølgelig ikke vente med en test, men vidste godt den nok ville blive negativ da jeg to den for tidligt den 17.

ØV da jeg så den 18 begyndte at bløde en hel del + underlige klumper og det gjorde jeg så i 2-3 dage.Men for tidligt i forhold til d 21. Selv om jeg aldrig nåde at få et positivt svar var jeg ret sikker på der havde været noget, snakkede også med lægen og hun mente det samme. 

Mit problem er så nu at jeg måneden efter i nov d 16 fik jeg noget der måske skulle være mens, men som kun var brunt og kun i 2 dage og meget lidt ( jeg ved det godt det kan være ureglmæssigt efter ) men så nu her i dec ca d 11 er jeg begyndt med ømme bryster igen ??? men der har så også ca den 8 og 16 kommet lidt brunt , men kun på toilettet.

er der nogen der har prøvet det samme og mener det er normalt så lang tid efter, eller er det bare mig der er begyndt at tænke for meget på det, så jeg vender op og ned på det hele og bare er forvirret  Håber i vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

den kan godt blive væk noegn mdr efter en SA, men du kan jo også være blevet gravid, da der jo har været lidt blødning kan der jo godt ha været en æl..

har selv haft en og blev gravid mdr efter..

knus karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.