Mary skriver:
Ingen erfaringer endnu, men vi har den stående og venter kun på en lille baby der har tænkt sig at komme frem og tage sin første tur deri
Glæder mig som et lille barn til at skulle ud ag trille med den - synes den er så lækker og flot og solid at se og føle på!
Ang hjulene, så kan de jo låses fast, og så burde der ikke være nogen forskel på at køre i løst terræn. Kan fortælle at jeg var virkelig overrasket over hvor nem en er at slå sammen. Jeg blev aldrig en haj til det med vores gamle Emmaljunga, men den her er bare lige i et snuptag! Derudover synes jeg det er dejligt med alle de lommer og rum der er deri, men jeg ved ikke om det er mere end i andre vogne.
Skal gerne vende tilbage med en anmeldelse af dette lækre køretøj når jeg har været ude med den 
Maria 37+6
Hej Maria.
Det lyder rigtig godt at hjulene kan låses :-) (det står der ingen steder)
Hvor meget fylder vognen når den er klappet sammen ?
Du må meget gerne kommer tilbage med en anmeldelse når du har været ude og trille med den, med en baby i.
Jeg overvejer at når vi på et tidspunkt skal til at beslutte os, at vi så får lagt noget tungt i vognen så jeg har en ca. fornemmlse af hvor tung den blir.
En anden grund til at jeg tror denne vogn er super god til mig er at jeg ikke er så høj (152cm) og derfor tror at andre barnevogne uden svinghjul blir for bøvlede at køre med fordi man jo skal tippe barnevognen for at dreje, men det skal man ikke med denne vogn :-)
Louise
Anmeld