tid til at spørge de kloge hoveder igen ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. december 2009

Milka

altså JER, ikke? 

min sp sagde jeg kunne gå ned fra 3 til 2 flasker mme om dagen, da pigerne også drikker sødmælk.

lettere sagt end gjort! jeg har prøvet ad to omgange nu – først prøvede jeg at fjerne morgenflasken (det gik ikke), og et par uger senere eftermiddagsflasken (gik heller ikke). pigerne blev kede af det og opførte sig virkelig som der manglede noget.

hvornår – og hvordan – trappede i ned i mælken? og er der egentlig noget i vejen for at de stadig, i en alder af næsten 10 mdr, stadig får 3 flasker om dagen?

de tager ca. 200ml hver per gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

altså JER, ikke? 

min sp sagde jeg kunne gå ned fra 3 til 2 flasker mme om dagen, da pigerne også drikker sødmælk.

lettere sagt end gjort! jeg har prøvet ad to omgange nu – først prøvede jeg at fjerne morgenflasken (det gik ikke), og et par uger senere eftermiddagsflasken (gik heller ikke). pigerne blev kede af det og opførte sig virkelig som der manglede noget.

hvornår – og hvordan – trappede i ned i mælken? og er der egentlig noget i vejen for at de stadig, i en alder af næsten 10 mdr, stadig får 3 flasker om dagen?

der sker ikke en dyt ved at de stadig får 3 flasker.... tror det din SP mener er at de fra nu og til de er 1 år kun behøver 400ml MME i døgnet for at slippe for jern dråber:0)

Nikoline får 2 flasker i døgnet ca. og hun er jo lige blevet 1 år....

vi gør det som fungerer

Anmeld

17. december 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

altså JER, ikke? 

Hej Milka

Jeg har også lige haft besøg af Sp den anden dag, hun sagde jeg bare skulle blive ved med at give dem til de var et år, og de nok selv skulle sige når de ikke ville have flaske mere... men mine piger elsker den bare så højt at jeg vil vente, de får pt 3 gange om dagen med 200ml i.

Så der er ingen gode rå her fra..

Vil lige dele et par billeder med dig, pigerne havde lige fået deres flaske og jeg gik ud med Amalie for at putte hende da jeg kom ind havde Laura fanget en tom sutte flaske

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. december 2009

Milka

de billeder kunne være herhjemme fra! pigerne gør præcis det samme med tomme sutteflasker 

Anmeld

17. december 2009

Milka

jamen så fortsætter vi da bare med de 3 flasker tak for jeres svar

Anmeld

17. december 2009

anna-jonas

Vent til Bøttetøserne selv siger fra..............for det gør de i løbet af de næste par mdr.

Ingen af mine børn har fået hverken flaske eller bryst, efter de er blevet 1 år. Jonas sagde selv fra brystet da han var 9 mdr. og ville ikke have flaske.............så det var bare fuld skrue på koppen. Anna fik bryst i et år, men bed mig hver gang.............så hun fik en kold tyrker........og ville heller ikke have flaske.

Anmeld

17. december 2009

NaFe

Jeg tror nu heller ikke der sker noget ved de får det...

Jeg tog felucas mælk om dagen væk for lang tid siden, da jeg ikke syntes hun behøvede den mere, hun spiste jo almindelig mad og fik sødmælk. Så prøvede jeg af tage natflasken fra hende, da den bare irriterende mig, og ja det gik os fint.

Og for 14 dage siden tog jeg aftenflasken fra hende, og intet brok har jeg fået....Så er bare lykkelig over jeg ikke behøver det flaskehalløj mere... Og i hendes vuggestue giver de ikke flaske så der kunne hun ikke få det. Men føler os hun selv sagde fra, så mon ikke også de selv siger fra på et tidspunkt...

Anmeld

17. december 2009

Milka

jeg venter og ser hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.